|

آیا بدون کیمیلیک هم می‌توان در ایش بانک ترکیه حساب باز کرد؟

در هر کشوری که باشید، شما برای انجام‌دادن امور بانکی خود به یک حساب بانکی نیاز دارید. بدون وجود آن یقیناً گذراندن زندگی سخت خواهد بود.

 

آیا بدون کیمیلیک هم می‌توان در ایش بانک ترکیه حساب باز کرد؟

در هر کشوری که باشید، شما برای انجام‌دادن امور بانکی خود به یک حساب بانکی نیاز دارید. بدون وجود آن یقیناً گذراندن زندگی سخت خواهد بود. انجام امور مالی می‌تواند از طریق بانک‌های دولتی یا غیردولتی انجام شود و در کشور ما هم مؤسسات مالی متعدد و بانک‌های دولتی را داریم که مشابه با بانک‌های سایر کشورها خدمت‌رسانی می‌کنند. درگاه‌های مالی به امور روزمره ما ارتباط پیدا کرده‌اند و در کشور ترکیه هم شما برای خرید از سایت‌های خود این کشور یا سایت‌های جهانی به افتتاح حساب بانکی در ترکیه نیاز دارید. تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران به واسطه سیاست‌، سبب شده است که ارتباطی با سیستم بانکداری جهانی وجود نداشته باشد.

همین امر سبب شده است که خیلی از افراد از سیستم بانکداری خارجی مانند ترکیه برای این ارتباط استفاده کند. افتتاح حساب ایش بانک در کشور ترکیه یکی از گزینه‌هایی است که در اختیار افراد ایرانی یا غیرایرانی قرار دارد. ایش بانک در ترکیه در کنار زراعت بانک یکی از بانک‌های معتبر در این کشور بوده و البته شرایط سخت‌تری نسبت به زراعت بانک دارد. این بانک در سال ۱۹۲۴ میلادی تأسیس شده و به‌نوعی بزرگ‌ترین بانک خصوصی در کشور ترکیه هم محسوب می‌شود. این بزرگی از نظر میزان دارایی، وام‌های اهدا شده و همچنین کل سپرده‌ها عنوان می‌شود.

نگاهی بر افتتاح حساب ایش بانک

نگاهی بر افتتاح حساب ایش بانک ترکیه

ایش بانک ترکیه در کشورهای زیادی مانند بریتانیا، آلمان، روسیه، هلند و همچنین شانگهای چین دارای شعبه است و فعالیت جهانی آن سبب باز شدن راه‌های ارتباط با اقتصاد جهانی از طریق ترکیه شده است. ایش بانک یک کد سوئیفت دارد که به جهت شناسایی کاربرد دارد و در نقل و انتقالات بانکی می‌توانید از آن استفاده کنید. کد ۱۱ رقمی را می‌توانید با افتتاح حساب ایش بانک داشته باشید که نشانی برای کشور، شهر و همچنین بانک صادرکننده است. ایرانی‌ها مانند دیگر خارجی‌ها می‌توانند اقدام به افتتاح حساب ایش بانک ترکیه کنند. برای این منظور هم باید مدرک شناسایی معتبر مثل پاسپورت داشته باشید.

کیملیک ترکیه یکی از راه‌هایی است که ایرانیان برای افتتاح حساب ایش بانک به آن نیاز دارند. نداشتن اقامت کشور ترکیه برای ایرانیانی که قصد افتتاح حساب دارند، ممکن است که به‌وجودآورنده مشکلاتی باشد و مانند زراعت بانک کار شما ساده نخواهد بود. به‌هرحال، دارندگان اقامت و پاسپورت کشور ترکیه می‌توانند با افتتاح حساب ایش بانک به خدمات مستر کارت و ویزا کارت هم دسترسی پیدا کنند. کارت‌های کردیت و دبیت به این واسطه در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید به خدماتی مانند دریافت پول نقد از طریق خودپردازها و همچنین خرید از سایت‌های مختلف داخلی و خارجی مبادرت ورزید.

تجربه فعالیت بانکی در ترکیه

با کمک افتتاح حساب ایش بانک می‌توانید در کشور ترکیه به خدمات مالی از طریق اینترنت دسترسی پیدا کنید. می‌توانید قبوض مختلف انرژی را پرداخت کرده و همچنین هزینه‌های دانشگاه و مراکز آموزشی خود را نیز پرداخت کنید. مالیات‌های مختلفی به کسب‌وکارها وضع می‌شود و شما می‌توانید با کمک این افتتاح حساب، پرداخت‌های مربوطه را انجام دهید. می‌توانید استانبول کارت خود را شارژ کرده و همچنین به روش‌های مختلف واریز و برداشت وجه اینترنتی دسترسی پیدا کنید. با افتتاح حساب ایش بانک ترکیه می‌توانید به افتتاح حساب بلندمدت و کوتاه‌مدت اقدام کرده و مبادلات مالی دلاری، یورویی و همچنین پوندی داشته باشید.

تجربه فعالیت بانکی در ایش بانک ترکیه

ایش بانک هم مانند دیگر بانک‌ها دارای کارمزد برای فعالیت‌ها داشته و ممکن است تفاوت‌هایی با دیگر بانک‌ها داشته باشد. شما برای انتقال پول از طریق حواله تا ۵۰ هزار لیر باید در حدود ۵.۴۴ لیر کارمزد بپردازید. برداشت روزانه بیش از ۵ هزار لیر از کارت‌های دبیت و کردیت هم معمولاً ۷.۶۷ لیر کارمزد به همراه خواهد داشت. برداشت از خودپرداز سایر بانک‌ها هم حداقل ۱.۵۸ لیر یا ۱.۱۵ درصد از پول برداشت شده برای شما کارمزد خواهد داشت. تمامی فعالیت‌ها قانونی و قابل‌اعتماد بوده و می‌توانید برای زندگی آسان در ترکیه اقدام به افتتاح حساب ایش بانک کنید.

افتتاح حساب در ایش بانک ترکیه با اویار گروپ

اویار همراهی خوبی با شما خواهد داشت تا بتوانید به افتتاح حساب در ایش بانک ترکیه بپردازید. افتتاح حساب در سایر بانک‌ها مانند زراعت بانک هم با کمک اویار ممکن شده است. اویار گروپ با صداقت کامل در برابر شما عمل کرده و در کنار توجه به سود خود، بهترین خدمات خود را در اختیار شما قرار می‌گذارد. قراردادهای رسمی توسط تیم اویار گروپ بسته خواهد شد و می‌توانید اطمینان کاملی از روند این کار داشته باشید. اویار گروپ در خدمات پس از فروش و همچنین همکاری بدون واسطه هم پیشرو بوده و کاملاً می‌توانید به آن‌ها اعتماد داشته باشید. از قابلیت‌های دیگر این تیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دسترسی به کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه خرید خانه در ترکیه

  • صداقت کامل در کلیه مراحل خدمات

  • ارائه مشاوره‌های کارشناسی برای افراد مختلف

  • خدمات پس از فروش برای اطمینان بیشتر

  • ارائه قراردادهای لازم برای خرید خانه در ترکیه

شما می‌توانید به سایت evyargroup.com مراجعه کرده و تمامی مراحل مربوط به خرید خانه و اقامت در کشور ترکیه را مطالعه کنید. مقاله‌های جالبی هم برای آگاهی بیشتر شما ارائه شده است. با تماس از طریق شماره‌تلفن 905545709090+ هم می‌توانید مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. تمامی سؤالات خود را مطرح کرده و با آگاهی کامل وارد عمل شوید.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها