|

چطور ویزیتور عالی باشم؟

چه در این زمینه تازه کار بوده و چه به دنبال بهبود مهارت های خود هستید، از دوره‌ی آموزش ویزیتوری آکادمی بازار کمک بگیرید، بهترین نتیجه در انتظار شما است.

هیچ فردی ویزیتور و یا فروشنده متولد نمی‌شود. وجود عملکرد عالی در ویزیتورها، نشان دهنده‌ی این است که آن‌ها برای تقویت مهارت های خود وقت گذاشته اند و دائماً در حال یادگیری، تمرین و تکرار هستند تا بتوانند به نحو احسن به مشتریان کمک کنند.

چه در این زمینه تازه کار بوده و چه به دنبال بهبود مهارت های خود هستید، از دوره‌ی آموزش ویزیتوری آکادمی بازار کمک بگیرید، بهترین نتیجه در انتظار شما است.

نکاتی که در این مقاله برایتان جمع آوری شده است، به شما کمک می‌کند تا بتوانید ویزیتوری عالی باشید.

  • ویزیتور عالی، در مراحل اولیه فروش بر ایجاد روابط با مشتریان تأکید می‌کند

هنگام ایجاد روابط با مشتریان، درصد زیادی از ویزیتورها، عمده تلاش خود را بر مرحله پایانی چرخه فروش متمرکز می کنند.

در مقابل، مؤثرترین ویزیتورها، اهمیت توسعه روابط اولیه با خریداران را می‌دانند و بر آن تمرکز می‌کنند. دوره‌ی آموزش تلفنی آکادمی بازار، به شما کمک می‌کند تا بتوانبد شیوه‌ی صحیح برقراری ارتباط با مشتریان را فراگیرید.

برای این که ویزیتوری عالی باشیم، باید روابط قوی با مشتریان را قبل از مذاکرات و بحث های بستن معامله پیش ببریم. ایجاد روابط موفقیت آمیز با مشتریان در مرحله‌ی ابتدایی سبب می‌شود که اطلاعات را در رابطه با مشکلات و نیازهای ایشان را شناسایی کرده و بتوانید بهترین خدمات را به ایشان ارائه دهید.

  • ویزیتور عالی، برای فروش روشی منحصر به فرد را انتخاب می‌کند

ویزیتورها دیگر نمی توانند از یک روش فروش برای همه استفاده کنند. رویکرد عمومی مدتهاست که منسوخ شده است. به طور منحصر به فرد، نیازها یا خواسته‌های هر مشتری خاص را برآورده کردن نیازمند این است که ویزیتورها، خود را به جای ایشان بگذارند.

ویزیتورهای عالی، از قابلیت‌های ابزارهای فروش الکترونیکی و پیشرفته، برای ارائه‌ی خدمات خود به مشتریان استفاده می‌کنند. با توجه به این واقعیت که ابزارهای فروش مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند میلیون‌ها ویژگی منحصربه‌فرد را تجزیه و تحلیل کنند، نمایندگان فروش بینشی در مورد ویژگی‌های خاص مشتریان پیدا کرده و از آن‌ها بالاترین بهره را خواهند برد.

  • ویزیتور عالی، بر اساس اولویت با مشتریان ارتباطش را گسترش می‌دهد

در دنیای فن آوری امروز، استفاده از ایمیل و تلفن به عنوان ابزارهای ارتباطی پیش فرض یاد می‌شوند. پس از شناسایی مشتریانی که بیشترین تمایل به خرید را از خود نشان می دهند، ویزیتورها تصمیم می گیرند با این افراد از طریق جلسات حضوری ارتباط بیشتری برقرار کنند.

نتایج جلسات حضوری بسیار قابل توجه است. جلسات حضوری، 34 برابر موفقیت آمیزتر از جلسات مجازی است. علاوه بر این، مطالعات نشان می‌دهد که چرخه‌های فروش زمانی که شامل جلسات رودررو می‌شوند بسیار کوتاه‌تر است.

شرکت در دوره‌ی مشتری مداری، می‌تواند شیوه‌ی رفتاری با مشتریان پس از ارائه‌ی خدمات به ایشان را جهت ایجاد روابط بلند مدت در شما تقویت کند.

  • ویزیتور عالی، داده محور عمل می‌کند

به طور فزاینده ای هنر فروش، بیشتر مبتنی بر داده است. به گفته مک کینزی، اکثر سازمان های فروش، امروزه خود را به عنوان متخصصان موثر در زمینه‌ی تجزیه و تحلیل پیشرفته داده نمی دانند. این امر به ویژه با توجه به این واقعیت که تیم های فروش باید بالاترین عملکرد را در تجزیه و تحلیل داده‌های مشتریان داشته باشند، مایه‌ی تاسف است. شما باید بتوانید با تجزیه و تحلیل داده‌های مشتریان، بهترین خدمات را به ایشان ارائه دهید. در غیر این صورت مشتریان به سرعت برند دیگری را جایگزین شما می‌کنند.

همه ما با افرادی برخورد کرده ایم که به نظر می رسد استعداد "طبیعی" در فروش دارند. اما بسیاری از مهارت های مورد نیاز برای کار کردن و پیشرفت در دنیای فروش امروزی را می توان آموخت. وقت گذاشتن برای توسعه ویژگی‌های ویزیتوری، در زمینه‌های مختلف که به فروش وابسته هستند، بسیار حائز اهمیت است.

در دوره ویزیتوری حرفه ای آکادمی بازار، به ویزیتورها و فروشندگان آموزش داده می شود که چگونه با توسعه تفکر صحیح در این شغل و بالابردن مهارتهای نگرشی ، گفتاری و رفتاری در فروش حضوری ، تاثیر گذاری گذاری بیشتری بر مشتریان داشته باشند و با شیوه های ترغیب ، اقناع و دریافت سفارش از مشتریان به عملکرد بالا و فروش مورد دلخواه دست یابند.

در این دوره، استاد احمد محمدی سخنران، مدرس و مشاور کسب و کار با تجربه‌ی 20 ساله، بهترین نتیجه را برای شما رقم می‌زنند.

 

Shape1

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها