|

قیمت آپارتمان‌های ۱۰۰ متری در مرکز تهران + جدول

از آنجایی که مناطق مرکز تهران، مناطقی پرطرفدار برای متقاضیان خرید مسکن است و دسترسی آسان به اکثر خدمات رفاهی و حمل نقل عمومی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خانه باشد.

قیمت آپارتمان‌های ۱۰۰ متری در مرکز تهران + جدول

به گزارش خبرآنلاین، از آنجایی که مناطق مرکز تهران، مناطقی پرطرفدار برای متقاضیان خرید مسکن است و دسترسی آسان به اکثر خدمات رفاهی و حمل نقل عمومی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خانه باشد. به همین دلیل این گزارش را به بررسی قیمت واحدهای ۱۰۰ متری مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.

آپارتمانی ۹۷ متری در میدان‌انقلاب با توجه به اینکه ۳۰ سال از ساخت این واحد گذشته باشد و یک خوابه باشد، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی ۱۰۰ متری در مرکز تهران‌ را دارید، می‌توانید واحدی ۵ ساله در محله بلوار کشاورز همراه با ۲ اتاق خواب را به قیمت ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحدی ۱۰۰ متری دیگر در محله میدان‌ولیعصر که ۱۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، قیمتی حدود ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی نوساز در امیرآباد با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر واحدی نوساز در محله فاطمی بخواهید می‌توانید ۱۰۰ متری که ۲ خوابه باشد را به ارزشی معادل ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. اگر قصد خرید واحدی ارزان قیمت‌تر در همین محله را دارید، می‌توانید واحدی ۹۵ متری که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را به قیمت ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

اگر هم قصد سرمایه‌گذاری در یوسف‌آباد را دارید، می‌توانید واحدی ۱۰۰ متری درحالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته است و ۲ اتاق خواب دارد را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. اگر واحدی ارزان قیمت‌تر در یوسف‌آباد می‌خواهید، می‌توانید واحدی ۹۵ متری که ۲۰ سال از ساخت آن گذشنه باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد را معادل ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

5729268

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها