|

وزیر ارتباطات: شرکت مخابرات باید ضرر و زیان مشتریان را جبران کند

وزیر ارتباطات گفت: شرکت مخابرات حتماً باید ضرر و زیان مشترکین را جبران کند که سازمان تنظیم مقررات پیگیر این جبران خسارت است.

وزیر ارتباطات: شرکت مخابرات باید ضرر و زیان مشتریان را جبران کند

عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیأت‌دولت در جمع خبرنگاران درباره اختلال اینترنت در روز‌های اخیر، گفت: در هفته اخیر دو حادثه داشتیم که یکی از آن‌ها در مشهد رخ داد و روز شنبه بر اثر قصور یکی از پیمانکاران شرکت مخابرات، بخشی از فیبر‌های نوری مرکز قطع شده بود.

وی افزود: بر اثر این رخداد، ارتباطات چند استان اعم از خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی و کرمان حدود ۴ ساعت دچار اختلال شده بود که با مقصرین احتمالی آن برخورد خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: روز دوشنبه هم یکی از حوضچه‌های شرکت مخابرات ایران در خیابان کارگر دچار آتش‌سوزی شده بود که آن هم منجر به قطع ارتباطات شد.  

وی ادامه داد: جلسه‌ای در این خصوص برای بررسی این دو حادثه برگزار شد که علت آن عدم رعایت اصول حرفه‌ای توسط اپراتور‌ها تشخیص داده شد و البته اصول پدافند غیرعامل هم رعایت نشده بود.

زارع‌پور خاطرنشان کرد: مسئول پدافند غیرعامل وزارتخانه مأمور شد تا همه مراکز مخابراتی را بررسی کند و شرکت مخابرات هم حتماً باید ضرر و زیان مشترکین را جبران کند که سازمان تنظیم مقررات پیگیر این جبران خسارت است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها