|

خاندوزی: سازمان مالیاتی حق طلب مالیات بیشتر را ندارد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اگر کسی مالیات اضافه می‌دهد، سازمان مالیاتی حق ندارد به اسم مالیات بر صفر از اصناف، مالیات بیشتر طلب کند.

خاندوزی: سازمان مالیاتی حق طلب مالیات بیشتر را ندارد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در واکنش به گلایه فعالان اقتصادی گفت: اگر کسی مالیات اضافه می‌دهد، سازمان مالیاتی حق ندارد به اسم مالیات بر صفر از اصناف، مالیات بیشتر طلب کند و اگر موردی بود از طریق وزارت پیگیری می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه آزاد اروند، ‌سیداحسان خاندوزی در جلسه جمع‌بندی سفر به خوزستان در محل سالن جلسات منطقه آزاد اروند در جمع فعالان اقتصادی و مسئولان استانی اظهار داشت: برای حل شدن مشکلات و باز شدن گره زندگی مردم اینجا حضور پیدا کردیم و اگر فعالان اقتصادی می‌گویند توان مونتاژ دارند، حتماً انجام دهند و به رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران دستور می دهیم که این کار را انجام دهند؛ در این میان باید مسائل اقتصادی را به صورت روشن بیان کنند.

وی افزود: برخی از مسائل و مشکلات حوزه پتروشیمی و پالایشگاه به وزارت نفت برمی گردد؛ مشکلات اعلامی از سوی فعالان اقتصادی قابلیت پیگیری در کوتاه مدت و به ثمر نشستن را دارد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: در خصوص مسائل مربوط به حوزه منطقه آزاد اروند باید گفت که شاید اگر دولت وقت در تعیین محدوده، ضوابط و شرایط این منطقه عاقلانه‌تر و با دقت و تدبیر بیشتری عمل می کرد،  امروز می‌توانستیم راهکارهای بهتری را پیدا کنیم‌‌.

خاندوزی ادامه داد: این منطقه با ظرفیت بالا و اولین منطقه آزاد پرجمعیت کشور است؛ در حقیقت همان شاخصی که باید کمترین باشد و در نقاط مختلف دنیا این مناطق آزاد را وسط شهرها بنا نمی‌کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها