|

همه چیز درباره کیش اینو

ارز دیجیتال Kishu Inu چیست؟

دنیای رمزارزها هر روز به شکلی علاقمندان خود را غافلگیر می‌کند. در یکی از جدیدترین اتفاقات بازار کریپتو شاهد معرفی توکن جدیدی به نام Kishu Inu بودیم.

ارز دیجیتال Kishu Inu چیست؟

دنیای رمزارزها هر روز به شکلی علاقمندان خود را غافلگیر می‌کند. در یکی از جدیدترین اتفاقات بازار کریپتو شاهد معرفی توکن جدیدی به نام Kishu Inu بودیم. این رمزارز در همین مدت کوتاهی که در لیست یونی سواپ قرار گرفته توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. Kishu Inu هم مانند هر رمزارز دیگری دارای مزایا و معایب خاص خود است. شاید فعلا کمی زود باشد که بتوانیم درمورد آینده ارز کیشو پیش‌بینی‌های دقیق انجام دهیم. اما با تحلیل رفتار آن در همین مدت کوتاه هم می‌توانیم به اطلاعات مفیدی درمورد این رمزارز جدید و جذاب بازار کریپتو دست پیدا کنیم. با ما همراه باشید تا با Kishu Inu بیشتر آشنا شویم.

 

ارز دیجیتال Kishu Inu چطور به وجود آمد؟

ارز دیجیتال Kishu Inu با نماد اختصاری KISHU به عنوان برادر کوچک دوج کوین معرفی شده است. نام آن برگرفته از نژادی کمیاب و بسیار گران‌قیمت از سگ‌ها است. این ارز نیز در گروه ارزهای meme قرار دارد، به این معنا که کیشو ابتدا با هدف سرگرمی ساخته شد، اما طولی نکشید که مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفت و در نتیجه ارزش آن بالا رفت. تا جایی که حالا این ارز به عنوان یکی از ارزهای محبوب بازار کریپتو در حال معامله است، حجم مبادلات روزانه آن را تا بیش از ۵ میلیون دلار هم تخمین زده‌اند. KIshu Inu در آوریل سال ۲۰۲۱ طراحی شد و در بستر اتریوم شروع به فعالیت کرد.

 

05

 

الگوریتم فعالیت این ارز، که بسیار عادلانه به نظر می‌رسد، به صورت سوزاندن و توزیع مجدد است. درواقع این الگوریتم به این شکل کار می‌کند که یک درصد از کارمزد هر تراکنش سوزانده می‌شود و در مقابل، یک درصد کارمزد بین تمام دارندگان این ارز توزیع می‌شود. درمورد عادلانه بودن این ارز این مورد را هم می‌توان اضافه کرد که سازندگان آن هیچ مقداری از کیشو را برای خود کنار نگذاشته‌اند و تمام کیشو موجود، در بازار کریپتو به صورت آزادانه قابل خرید و فروش است. درحال حاضر فعال‌ترین صرافی که در آن Kishu Inu معامله می‌شود، صرافی OKEx است که بیش از ۲۵٪ از حجم مبادلات روزانه آن به این ارز اختصاص دارد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی لینک neel.market/kishu کلیک کنید.

 

چطور Kishu Inu به دست آوریم؟

برای به دست آوردن رمزارزها معمولا راه‌های مختلفی وجود دارد، هدیه یا انعام گرفتن، بازی کردن و خرید و فروش. از آنجایی که Kishu Inu مدت کوتاهی است که به بازار کریپتو عرضه شده روش‌های به دست آوردن آن هم در حال حاضر محدود است. درحقیقت می‌توان گفت در شرایط فعلی تنها روش به دست آوردن KIshu Inu برای تریدرها، خرید این ارز از صرافی‌ها است. بنابراین شما با داشتن والت یا کیف پول دیجیتال و البته مقدار زیادی هم روحیه ریسک‌پذیری برای سرمایه‌گذاری روی یک ارز تازه‌وارد، می‌توانید این رمزارز جدید اما جذاب را به سرمایه‌های خود اضافه کنید. 

 

مزایا و معایب Kishu Inu

 شاید کمی زود باشد که بخواهیم آن را قضاوت و درمورد مزایا و معایبش نظر قطعی بدهیم. اما تا همین جای کار می‌توانیم بگوییم که Kishu Inu با داشتن کارمزد تراکنش بالا نسبت به دوج کوین یا ارزهای دیگر، ارز چندان خوبی تلقی نمی‌شود. اما در سوی دیگر ماجرا، قیمت بسیار پایین این ارز دیجیتال یک مزیت عالی برای تریدرها جهت توجه بیشتر به آن محسوب می‌شود. البته که باید این نکته را هم عنوان کرد که کارمزد بالای کیشو از جهتی می‌تواند مزیت نیز محسوب شود. زیرا با توجه به سازوکار سوختن و توزیع مجدد که این ارز از آن برخوردار است، مبلغ بالای کارمزد، در نهایت بین دارندگان این ارز تقسیم خواهد شد.

 

Kishu Inu بخریم یا نخریم؟

با تمام این اوصاف، آیا روی کیشو سرمایه‌گذاری کنیم یا خیر؟ سرمایه‌گذاری روی کیشو نیز مانند هر رمزارز دیگری با ریسک‌های خاص خود همراه است. یک تریدر باهوش و باتجربه هیچگاه روی ارزی که تازه به بازار معرفی شده و هنوز تحلیل دقیقی نمی‌توان روی رفتار آن انجام داد، سرمایه‌گذاری زیادی انجام نمی‌دهد. اما قیمت پایین این ارز و همچنین سیستم عادلانه‌ای که دارد می‌تواند دلایل خوبی برای انجام سرمایه‌گذاری‌های کوچک روی این ارز جدید بازار کریپتو باشند. شاید گذشت زمان بهتر از هر عامل دیگری بتواند ارزش سرمایه‌گذاری روی Kishu Inu را مشخص کند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها