|

پرداخت تسهیلات بانکی فقط با صورتحساب‌های الکترونیکی

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: از ابتدای اردیبهشت متقاضیان دریافت تسهیلات مرتبط با تامین مالی زنجیره تولید در هفت استان و در پنج صنعت منتخب، الزاما باید دارای صورتحساب الکترونیکی باشند.

پرداخت تسهیلات بانکی فقط با صورتحساب‌های الکترونیکی

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: از ابتدای اردیبهشت متقاضیان دریافت تسهیلات مرتبط با تامین مالی زنجیره تولید در هفت استان و در پنج صنعت منتخب، الزاما باید دارای صورتحساب الکترونیکی باشند.

مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در توئیتی نوشت: با پیشنهاد وزارت صمت و موافقت بانک مرکزی مقرر شد از ابتدای اردیبهشت ماه متقاضیان دریافت تسهیلات مرتبط با تامین مالی زنجیره تولید در هفت استان به صورت آزمایشی(خراسان رضوی، فارس، یزد، تهران، آذربایجان شرقی، مرکزی و خوزستان) و در پنج صنعت منتخب (صنعت غذایی، لوازم خانگی، تایر، قطعات خودرو و مصالح ساختمانی)، الزاما باید دارای صورتحساب الکترونیکی باشند.

وی افزود: در مرحله دوم از ۱۵ اردیبهشت در تمام استان های کشور این الزام برای آن صنایع عملیاتی می‌شود و در گام سوم و از ابتدای خردادماه تمامی صنایع برای استفاده از تسهیلات مرتبط با تامین مالی زنجیره تولید باید دارای صورتحساب الکترونیکی از سامانه جامع تجارت باشند.

پرداخت تسهیلات بانکی فقط با صورتحساب‌های الکترونیکی

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها