|

سازمان هواپیمایی: پروازهای مسافری بین ایران و روسیه برقرار است

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: پرواز روز گذشته با کمی تأخیر انجام شد، اما‌ پروازهای ما به مسکو برقرار است و متوقف نشده است.

سازمان هواپیمایی: پروازهای مسافری بین ایران و روسیه برقرار است

حسن خوش‌خو، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری درباره انجام پروازها بین ایران به روسیه، اظهار داشت: پیش از این پروازی مسافری به روسیه داشتیم که به علت بسته بودن مسیر اوکراین، از مسیری دیگر اما با تأخیر انجام شد.

به گزارش فارس، معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: ما هفته‌ای دو پرواز مسافری به روسیه توسط شرکت ماهان داریم که با توجه به تحولات و مناقشاتی که بین روسیه و اوکراین وجود داشت پرواز روز گذشته با کمی تأخیر انجام شد، اما‌ پروازهای ما به مسکو برقرار است و متوقف نشده است.

احتمال افزایش پروازهای عبوری از فضای کشور تا ساعات آینده

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مناقشات اوکراین موجب افزایش پروازهای عبوری از فضای ایران شده است؟ گفت: پروازهای عبوری از کشور ما در دو کریدور شمال و جنوب است که قطعا این کریدور شمالِ ما، تأثیر می‌پذیرد به هر حال آسمان اوکراین کلییر شده است و انتظار داریم در 24 ساعت آینده برخی پروازهای عبوری به سمت فضای کشور ما شیفت کند.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: کریدور جنوب ما که قطر و امارات از آنجا پرواز می‌کنند از نظر ظرفیت فول است، اما پیش‌بینی ما این است که برخی پروازهای عبوری با مناقشات روسیه و اوکراین به سمت فضای کشور ایران متمایل شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها