|

بازار ارز در انتظار توافق در مذاکرات وین

بازار ارز تهران در دومین روز هفته جاری برخلاف روز شنبه شاهد کاهش قیمت دلار بود.

بازار ارز در انتظار توافق در مذاکرات وین

قیمت خرید دلار آمریکا ۲۴ هزار و ۸۱۶ تومان و قیمت فروش دلار آمریکا۲۵ هزار و ۶۷ تومان اعلام شد. همچنین بر اساس صرافی ملی قیمت خرید یورو امروز ۲۸ و ۱۵۷ تومان و قیمت فروش یورو ۲۸ هزار و ۴۴۰ تومان است.

بازار ارز تهران در دومین روز هفته جاری برخلاف روز شنبه شاهد کاهش قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی در بازار امروز ۲۵۰ تومان پایین رفت و کانال ۲۸ هزار تومان را از دست داد.

قیمت دلار امروز بر روی ۲۷ هزار و ۹۸۰ تومان قرار گرفت. دلار نیمه روز توانست کانال یاد شده را پس بگیرد و با ۲۸ هزار و ۱۰۰ تومان مبادله شد که نسبت به دیروز کاهش ۱۳۰ تومانی را نشان می دهد.

اما در بازار متشکل سرنوشت قیمت دلار صعودی بود. دلار در این بازار امروز با ۱۲۰ تومان افزایش توانست وارد کانال ۲۵ هزار تومان شود و با ۲۵ هزار و ۷۸ تومان معامله شود.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟

صرافی ملی هم امروز در ساعت ۱۲:۵۸ دقیقه به وقت تهران قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۴ هزار و ۸۱۶ تومان و قیمت فروش دلار آمریکا۲۵ هزار و ۶۷ تومان اعلام شد.همچنین بر اساس صرافی ملی قیمت خرید یورو امروز ۲۸ و ۱۵۷ تومان و قیمت فروش یورو ۲۸ هزار و ۴۴۰ تومان است.

قیمت درهم نزولی شد

قیمت درهم در بازار امروز مانند قیمت دلار نزولی بود. درهم امروز بر روی ۷ هزار و ۶۳۰ تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به روز گذشته کاهش ۷۰ تومانی را نشان می دهد. قیمت درهم در نیمه معاملات نقدی امروز نسبت به قیمت ابتدایی صبح امروز اندکی بالا رفت و با ۷ هزار و ۶۷۰ تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۲۸ هزارو ۱۷۱ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار بالاتر بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها