پروازهای ایران و امارات هفته جاری از سر گرفته میشود
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد پروازهای ایران و امارات هفته جاری از سر گرفته می شود.
به گزارش گروه رسانهای شرق،
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد:
پروازهای ایران و امارات متحده عربی، در پی مذاکرات انجامشده میان مقامات سازمان هواپیمایی کشوری دو کشور و با پیگیریهای صورتگرفته از طریق مجاری دیپلماتیک، از هفته جاری از سر گرفته می شود.
در راستای عادیسازی پروازهای برنامهای با کشورهای همسایه و با هماهنگی میان ایران و امارات، مقرر شده است در فاز نخست، شرکتهای هواپیمایی ایرانی با معرفی به طرف اماراتی، پروازهای خود به این کشور را از سر بگیرند.
در مرحله بعد نیز شرکتهای هواپیمایی اماراتی با معرفی شرکتهای مورد تأیید خود، فعالیتهای پروازی را از سر خواهند گرفت تا چرخه تعاملات و همکاریهای دوجانبه در حوزه حملونقل هوایی به وضعیت عادی بازگردد.