حضور وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس
وزیر نفت در آیین گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکههای هوشمند و ذخیرهسازی انرژی (DCoE) حضور یافت.
محسن پاکنژاد و هیئت همراه صبح امروز (پنجشنبه، چهارم تیر) در آیین رسمی گشایش مرکز تعالی دیجیتال بریکس برای شبکههای هوشمند و ذخیرهسازی انرژی (DCoE) شرکت کردند.
وزیر نفت صبح روز چهارشنبه (سوم تیر) بهمنظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس عازم هند شد.