|
نویسنده: فاطمه شفیعی

مشاور امورفرهنگی واجتماعی مناطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

حمایت از معلولان گامی برای تحقق عدالت فرهنگی است

مشاور امورفرهنگی واجتماعی مناطق محروم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اعطای هنرکارت صندوق بیمه هنرمندان به چند تن از معلولان هنرمند گفت:حمایت از معلولان گامی برای تحقق عدالت فرهنگی است.

حمایت از معلولان گامی برای تحقق عدالت فرهنگی است

 

 
 

  به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان ، احمد مقیمی در مراسم اعطای هنرکارت صندوق بیمه هنرمندان به چند تن از معلولان هنرمند و خبرنگار استان اصفهان  که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد گفت : شعار دولت سیزدهم بر مبنای عدالت است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بر ایجاد عدالت تاکید دارد . وی افزود : اجرای عدالت فرهنگی صرفا محدود به اجرای آن در حوزه جغرافیایی که به منظور تمرکز زدایی از پایتخت انجام می شود نیست . بلکه بهره مندی اقشار مختلف از امکانات و ظرفیت های فرهنگی نیز از مصادیق این مقوله است .

مقیمی تصریح کرد : سازمان بهزیستی با برگزاری همایش ها و جشنواره های مختلف می تواند نقش مهمی در شناسایی و معرفی معلولان مستعد به جامعه داشته باشد .
وی با اشاره به برگزاری این نشست در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود : فعالیت های به ظاهر ساده و کوچک مثل این جلسه می تواند نقش بزرگی در رشد و پیشرفت افراد داشته و اطلاع رسانی به موقع آنها موجب خیر و برکت و ترویج و توسعه اینگونه امور خداپسندانه  می شود
در پایان این نشست به محمد نظری معلول سندرم دان در حوزه نمایش ، تئاتر و فیلم ، سحر مشایخی ، شاعر ، نویسنده و خبرنگار و صادقه رضوی زاده در حوزه خبرنگاری ، هنرکارت صندوق بیمه هنرمندان با حضور ناصر چاوشی مدیرکل بهزیستی توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و احمد مقیمی مشاور امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروموزارت فرهنگ وارشاد اسلامی  اعطا شد .

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها