|
نویسنده: رضا فتوح

استاندار اصفهان:

معرفی ظرفیت‌های هر منطقه با ایستگاه‌های سلامت نوروزی

استاندار اصفهان با بیان اینکه استقبال از مسافران کار بسیار ارزشمندی است، گفت: ایجاد ایستگاه‌های سلامت نوروزی ضمن اینکه سبب آشنایی مردم با ظرفیت‌های هر منطقه و تاریخ آن می‌شود، شرایط را برای استراحت مسافران و آمادگی برای ادامه مسیر را فراهم می‌کند.

معرفی ظرفیت‌های هر منطقه با ایستگاه‌های سلامت نوروزی

 به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در بازدید از ایستگاه سلامت نوروزی شهرستان شهرضا ضمن تبریک سال جدید با اشاره به شعار سال، اظهار کرد: مقام معظم رهبری حسب رویه‌های سال‌های گذشته سال ۱۴۰۳ را نیز در قالب شعاری که حوزه اقتصاد کشور را در بر می‌گیرد نام‌گذاری کردند.

استاندار اصفهان افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه حوزه اقتصاد برای جامعه، می‌طلبد به‌عنوان یک راهبرد ویژه بر این شعار تمرکز و جهت تحقق آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به تشکیل ستاد تحقق شعار سال در سال‌های گذشته، عنوان کرد: امسال نیز با همه ظرفیت‌ها و امکانات جهت تحقق شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» است، تلاش خواهیم کرد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در قالب تحقق شعار سال، قرارگاهی را تشکیل خواهیم داد و ظرفیت‌سازی در امر پشتیبانی از تولید را با جدیت دنبال می‌کنیم.

استاندار اصفهان گفت: از گذشته نیز توجه استان به این سمت بوده است، لیکن با توجه به راهبرد مقام معظم رهبری با جدیت و توان بیشتری این موضوع را دنبال کنیم.

وی بسیاری از گره‌های اقتصادی کشور را مرتبط با حوزه تولید دانست و اظهار کرد: باید متفاوت از گذشته، پای مردم را به بخش تولید باز کنیم و به‌کارگیری از بسترهای قانونی نیز دراین‌خصوص راهگشا خواهد بود.

استقبال از مسافران کار بسیار ارزشمندی است

مرتضوی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ایستگاه‌های سلامت نوروزی در استان، بیان کرد: عوامل اجرایی این ایستگاه سلامت نوروزی زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند تا خدمات خوبی را به مسافرین نوروزی ارائه دهند؛ از زحمات تمامی افراد و مجموعه‌ها قدردانی می‌کنیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه استقبال از مسافران و میزبانی از آن‌ها کار بسیار ارزشمندی است، افزود: ایجاد ایستگاه‌های سلامت نوروزی ضمن اینکه سبب آشنایی مردم با ظرفیت‌های هر منطقه و تاریخ آن می‌شود، شرایط را برای استراحت مسافران و آمادگی برای ادامه مسیر را فراهم می‌کند.

وی در همین راستا گفت: خدمات و برنامه‌هایی که در این ایستگاه‌ها ارائه می‌شود علاوه بر ایجاد شادی و نشاط، فرصتی برای ارتباط‌گیری مردم کشورمان ایران با همدیگر است و انسجام ملی و وحدت اجتماعی را به دنبال دارد.

مرتضوی ادامه داد: مردم با سفر از استانی به استان دیگر، ظرفیت‌ها و فرهنگ مناطق را به دیار خود به یادگار برده و ظرفیت‌ها به‌خوبی در تمامی نقاط کشور معرفی می‌شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: انتظار داریم تمامی مجموعه‌های فرهنگی، عشایر غیور و دستگاه‌های اجرایی برای معرفی ظرفیت‌ها و فرهنگ حوزه جغرافیایی خود تلاش کنند.

وی گفت: ستاد تسهیل سفر باهدف ایجاد زیرساخت‌های لازم و برنامه‌ریزی برای ارائه بهتر خدمات به مسافرین تشکیل می‌شود، خوشبختانه باهمت و همدلی تمامی مجموعه‌ها و گروه‌های مردمی و دولتی، رشد قابل‌توجهی در ارائه خدمات به مسافران داشته‌ایم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: تلاش و برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های متنوع در ایستگاه‌های نوروزی، موجب بهره‌مندی بیشتر مسافران و همچنین رغبت بیشتر برای توقف در سایر ایستگاه‌ها می‌شود؛ لذا همه باید دست‌به‌دست هم بدهند تا برنامه‌های ارزشمندی اجرا شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها