|

ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران شمال

جزئیات محدودیت ترافیکی و ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال اعلام شد.

ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران شمال

به گزارش شبکه شرق، رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال در روز جمعه «١٣ بهمن ماه» در محدوده این استان خبر داد.

بسرهنگ پیمان کرمی، رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال در روز جمعه «١٣ بهمن ماه» در محدوده این استان خبر داد و گفت: بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه «١٣ بهمن ماه» از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از سه ساعت بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل یک طرفه می‌شود، افزود: خطر ریزش سنگ و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی البرز به ویژه جاده کرج-چالوس دور از انتظار نیست؛ رانندگان از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند و قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

سرهنگ کرمی یادآور شد: اطمینان از سلامت فنی خودرو، به همراه داشتن سوخت کافی، تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از مهمترین توصیه‌های پلیس راه البرز برای پیشگیری از مشکلات سفر است.

رئیس پلیس راه استان البرز تاکید کرد: رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک‌کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا موجب بروز حوادث احتمالی نشود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها