|
نویسنده: فاطمه شفیعی

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان :

گواهینامه ایزو ۴۵۰۰۱ هلدینگ پتروپالایش اصفهان تمدید شد

پس از بررسی مستندات، روش‌ها، دستورالعمل‌ها و بازرسی از سایت‌های عملیاتی توسط کارشناسان شرکت ممیزی کننده، گواهینامه ایزو ۴۵۰۰۱ هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای یک سال آینده تمدید شد.

گواهینامه ایزو ۴۵۰۰۱ هلدینگ پتروپالایش اصفهان تمدید شد

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در آئین اختتامیه ممیزی ایزو ۴۵۰۰۱ هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهار کرد: کالیبراسیون امری ضروری است و باید در همه بخش های ستادی و عملیاتی واحدهای صنعتی و به ویژه صنعت نفت به آن توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه واحد بهداشت و ایمنی باید بیش از گذشته نسبت به حفظ جان افراد فعال در واحدهای عملیاتی توجه داشته باشد، تصریح کرد: باید جریمه‌های سنگین در برابر کوچکترین بی توجهی اعمال شود تا جلوی تکرار حوادث گرفته شود.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با تاکید بر اینکه همه افراد فعال در واحدهای عملیاتی هلدینگ پتروپالاش اصفهان باید آموزش کار در ارتفاع را ببینند، گفت: همه باید کارت کار در ارتباع را همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما در هلدینگ پتروپالایش اصفهان بیش از ۲۰۰ بار بحث مدیریت استراتژیک را چکش کاری کردیم و با الگوگیری از کشورهای پیشرفته دنیا و بررسی شرایط شرکت های توسعه یافته حوزه نفتی، الگوی پالایشی خود را مشخص کردیم، تصریح کرد: راه اندازی پارک گوگردی را در برنامه داریم که این امر به تنوع محصولاتمان اضافه خواهد کرد.

قدیری با بیان اینکه مدرن سازی انبارهای شرکت را در دستور کار قرار دادیم، گفت: دو سیستم CRM و SRM را برای مدیریت تامین کالا در دستور کار داریم و به موفقیت‌های خوبی دست خواهیم یافت.

مولدسازی اقتصادی در پروژه های هلدینگ پتروپالایش اصفهان اجرا شده است

وی با بیان اینکه امروز دولت بحث مولد سازی اقتصادی را مطرح می کند، افزود: امروز ما برای همه پروژه هایمان این سیستم را پیاده سازی کرده ایم و هر پروژه و شرکتی را که راه اندازی کرده ایم محل درآمد شنیز مشخص است.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با تاکید بر اینکه همه اقدامات صورت گرفته در هلادینگ پپتروپالایش اصفهان شفاف است، گفت: استراتژی ها در پالایشکاه بر اساس خرد جمعی تعریف می شود و از این رو همه در همه اتفاقات اعمال نظر دارند.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال حفظ وضع موجود نیستیم، ادامه داد: حفظ وضع موجود رفتاری است که در مدیریت کشور وجود داشته و ما را سال های زیادی به عقب برده است، ما باید جسارت مدیریت داشته باشیم و برای پیشرفت و توسعه بکوشیم.

همچنین مصطفی نظری، مدیر برنامه ریزی هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در این آئین با بیان اینکه ایزو ۴۵۰۰۱ با موضوع مدیریت ایمنی و بهداشت مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: در روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه ممیزهای شرکت بهبود آرمان پارتاک طی ۵ مَن دِی تمام واحدهای عملیاتی و ستادی پالایشگاه بر اساس الزامات ایزو ۴۵۰۰۱ را در ۲ بخش قانونی و سازمانی مورد ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: در این فرایند ارزیابی جدا از بررسی مستندات، روش ها، دستورالعمل‌ها سایت ویزیت های متعددی هم از همه واحدهای عملیاتی بر اساس استانداردها انجام شد، در کنار آن برای سنجش آمادگی در شرایط اضطراری مانور نشت گاز کلر در واحد آیزومریزیشن مجتمع بنزین سازی در دستور کار قرار گرفت که نتایج خوبی را به همراه داشت.

مدیر برنامه ریزی هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: در این ۲ روز ممیزی مورد خاص یا عدم انتخابی مشاهده نشد و گواهینامه ۴۵۰۰۱ ما برای یک سال دیگر تمدید شد

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها