|
نویسنده: رضا فتوح

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان :

اکران فیلم های فجر همزمان با تهران در اصفهان نشانه برقراری عدالت فرهنگی در کشور است

علی تمنایی در حاشیه نشست خبری سیزدهمین جشنواره فیلم فجر گفت: اکران فیلم های فجر همزمان با تهران در اصفهان نشانه برقراری عدالت فرهنگی در کشور است.

اکران فیلم های فجر همزمان با تهران در اصفهان نشانه برقراری عدالت فرهنگی در کشور است
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، علی تمنایی در حاشیه نشست خبری سیزدهمین جشنواره فیلم فجر که 12 بهمن ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده بود ، گفت : همانگونه که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فرمودند "عدالت فرهنگی، رشد و اعتلای همه استعدادهای هنری کشور است که به دور از هیاهو و حاشیه به ایران اسلامی عشق می ورزند" و برگزاری جشنواره فیلم جشنواره فجر در اصفهان و اکران فیلم های سودای سیمرغ همزمان با تهران در 31 استان کشور نشان دهنده ی برقراری عدالت فرهنگی در کشور است.

وی افزود: تقویت زیرساخت های فرهنگی در سراسر کشور و امکان استفاده ی همه مردم از تسهیلات فرهنگی هنری و عدم تمرکز آن در پایتخت کشور از دغدغه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است که به حول و قوه الهی و به همت دولت مردمی و انقلابی میسر شده است ، تا جایی که اکنون در دورترین استان های کشور شاهد برگزاری جشنواره فیلم فجر هستیم.

لازم به ذکر است سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از روز دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه با تجدید میثاق اصحاب فرهنگ و هنر  با شهیدان در گلستان شهدا  آغاز خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها