|
نویسنده: رضا فتوح

استاندار اصفهان: کارکنان و مدیران فولاد مبارکه افسران تولید و اقتصاد کشور هستند

استاندار اصفهان در آیین رونمایی از ورق زنگ نزن فولاد مبارکه گفت:امروز حرکت در عرصه صنعت و تلاش برای تولید کردن محصولات با فناوری های جدید و تکنولوژی های برتر، برای کشور ما یک ضرورت است.

استاندار اصفهان: کارکنان و مدیران فولاد مبارکه افسران تولید و اقتصاد کشور هستند

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان، در آیین رونمایی از ورق فولادی زنگ نزن از کارکنان و مدیران فولاد مبارکه به عنوان افسران تولید و اقتصاد کشور نام برد و ضمن قدردانی از حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در فولاد مبارکه گفت: امروز حرکت در عرصه صنعت و تلاش برای تولید کردن محصولات با فناوری های جدید و تکنولوژی های برتر، برای کشور ما یک ضرورت است و به دلیل پیشرفت های متعددی که در بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی رخ داده است ما نیز باید تلاش کنیم تا جامعیت خود را در بخش های مختلف برای ترسیم آن چیزی که در کشور به آن نیازمندیم و کشورهایی که در منطقه به حضور ما نیاز دارند، ایجاد نماییم.

 

باید قدردان مجموعه فولاد مبارکه باشیم 
استاندار اصفهان افزود: امروز در کشور شاهد به بار نشستن زحمات گوناگونی هستیم. روزی نیست که یکی از حوزه های فناوری در تسخیر دانشمندان و فناوران کشور قرار نگیرد. به طور مشخص اصفهان نیز با توجه به ظرفیت های علمی و فناوری خود و پیشینه ای که در حوزه صنعت داشته است از دیرباز از دوران صفویه به بعد مهد صنعت، هنر و فرهنگ بوده است و این تجربه ها به طور مستمر به آن افزوده شده است.
وی با اشاره به ظرفیت های علمی و فنی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز به جایی رسیده ایم که وقتی صنعتی به استان اصفهان وارد می شود، در اندک زمانی شرایط بومی و جایگاه حرفه ای خود را تا جایی که بتواند این صنعت را از صفر تا صد در دست بگیرد، پیدا می کند و به طور مشخص یکی از این حوزه ها صنعت فولاد است.
مرتضوی افزود: فولاد مبارکه تولید خود را با 2.4 و پس از آن 3.5 میلیون تن آغاز کرد،اما امروز شاهد این هستیم که در گروه فولاد مبارکه تولید فراتر از ۱۰ میلیون تن فولاد تولید مطرح است و این همان اتفاق مبارکی است که به خاطر آن باید به همدیگر تبریک بگوییم.

استاندار اصفهان تصریح کرد:درنظر داشته باشیم با تبیین چنین دستاوردهایی برای مردم می¬توان دشمن را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت، دشمنی که با بمباران تبلیغات منفی تلاش می کند جنبه‌های مختلف موفقیت را از ذهن و دل مردم ما دور کند. 
وی اظهارکرد:وقتی به ساحت های مختلف فناوری و تکنولوژی نهادینه‌شده در کشور نظر می‌اندازیم، می بینیم که کشور ما بعد از انقلاب انصافاً خوش درخشیده است.
مرتضوی افزود: روزی پزشکانی از کشورهای خارج برای معالجه هموطنان ما به ایران سفر می کردند، امروز می بینیم که بسیاری از مردم از سراسر دنیا برای درمان بیماری‌های خود، ایران را انتخاب می کنند. 
استاندار اصفهان کسب موفقیت تولید ورق های زنگ نزن را به همه دست اندر کاران این حوزه تبریک گفت و تصرح کرد: باید قدردان مجموعه عوامل حاضر در فولاد مبارکه از مدیریت‌ گرفته تا تک‌تک کارکنان این مجموعه باشیم.


اگر هر یک از کارکنان فولاد مبارکه کمترین کوتاهی در کار خود می‌کردند مسلّماً چنین موفقیت‌هایی حاصل نمی شد
 وی تاکید کرد: اگر هر یک از این کارکنان فولاد مبارکه کمترین کوتاهی در کار خود می‌کردند، مسلّماً چنین موفقیت‌هایی حاصل نمی شد. لذا باید قدردان این زحمات باشیم و این امید را در دل تلاشگران عرصه صنعت زنده نگه داریم و آنها را برای کسب قله های بالاتر حمایت و تشویق نماییم.
مرتضوی اظهار امیدواری کرد، در آینده ای نه چندان دور که به همراه وزیر محترم صنعت به اصفهان و مشخصاً فولاد مبارکه سفر می نمایند دانش فنی، ظرفیت و توانمندی تولید بسیاری از دیگر گرید های محصولات فولادی در این شرکت ایجاد شده باشد و فولاد مبارکه به تکنولوژی آن ها دست یافته باشد. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها