|
نویسنده: رضافتوح

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان خبر داد:

انتخاب شهرداری اصفهان به عنوان غرفه برتر نمایشگاه شهر پایدار

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار گفت: شهرداری اصفهان جزو غرفه‌های برتر نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار شناخته شد.

انتخاب شهرداری اصفهان به عنوان غرفه برتر نمایشگاه شهر پایدار

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدمصطفی اعتصامی با اعلام این خبر گفت: در نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار که از 6 تا 9 بهمن‌ماه در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد، حدود ۲۸۰ شرکت‌کننده از شهرداری‌ها، وزارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها، اپراتورها، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه شهر پایدار و شهر هوشمند حضور داشتند.

وی افزود: دولت هوشمند، مدیریت شهری هوشمند، موضوعات محیط زیستی، اقتصاد پایدار، انرژی‌های سبز، حمل‌ونقل پایدار، تجهیزات و زیرساخت‌های شهر هوشمند از محورهای این نمایشگاه بود.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به حضور شهرداری‌ها در این نمایشگاه، تجربیات و دستاوردهای هرکدام از آنها در حوزه مدیریت شهری ارائه شد و زمینه بهره‌گیری از این تجربیات و دستاوردها را برای سایر شهرها فراهم کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در این نمایشگاه حضور فعال داشت، اضافه کرد: شهرداری اصفهان در این نمایشگاه علاوه بر ارائه و نمایش دستاوردهای مدیریت شهری در زمینه خدمات الکترونیکی و هوشمندسازی به مسئولان و مقامات، ارتباط خوبی با شرکت‌های دانش‌بنیان و نهادهایی که در نمایشگاه حضور داشتند برقرار کرد تا از ظرفیت آن‌ها برای انجام پروژه‌ها و طرح‌های هوشمندسازی استفاده کند.

اعتصامی، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری اصفهان و سازمان جغرافیایی کشور را از دیگر دستاوردهای این رویداد دانست و گفت: بعضی از سامانه‌های تولید شده توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان به سایر شهرداری‌ها فروخته شد.

به گفته  وی، در این نمایشگاه همچنین مذاکرات اولیه جهت عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری و قرارداد در حوزه سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان مدیریت پسماند با چند شهرداری انجام شد.

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان جزو غرفه‌های برتر نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار شناخته شد، افزود: تندیس و لوح تقدیر بابت حضور فعال در این نمایشگاه به شهرداری اصفهان اعطا شد.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت شهر هوشمند، اقتصاد هوشمند، مدیریت و حکمروایی هوشمند، حمل‌ونقل هوشمند، مدیریت بحران و ایمنی، مدیریت فضای سبز هوشمند و اکولوژی سبز، مدیریت هوشمند پسماند، شهرسازی و توسعه شهری هوشمند، مدیریت انرژی تأسیسات و شبکه هوشمند، سامانه هوشمند ناوگان حمل‌ونقل عمومی، آموزش و فرهنگ‌سازی شهر هوشمند و سامانه‌های شهرداری الکترونیکی و همچنین نقشه راه شهر هوشمند به عنوان برنامه راهبردی هوشمندسازی شهر از موضوعات ارائه شده در غرفه شهرداری اصفهان بود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها