|
نویسنده: فاطمه شفیعی

مدیر خانه کودک شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری دومین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع شغل‌های شهر

مدیر خانه کودک از برگزاری دومین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با موضوع شغل‌های شهر من خبر داد.

برگزاری دومین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع شغل‌های شهر

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، زهرا کاظمی با اعلام این خبر گفت: اولین مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان سال گذشته مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفت و ۲ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه این مسابقه امسال با حضور کودکان و نوجوانان از سراسر کشور پذیرای تعداد آثار بیشتری خواهد بود، افزود: این مسابقه در رده سنی ۴ تا ۱۸ سال با موضوع شغل‌های شهر من برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی مسابقه بین المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با بیان اینکه ترسیم شغل‌های شهر موضوع دومین دوره این مسابقه است، اظهار کرد: کودکان و نوجوانان می‌توانند آثار خود را به سایت جشنواره به آدرس www.iicpf.com ارسال کنند.

وی با اعلام اینکه هر کودک می‌تواند یک اثر برای دبیرخانه ارسال کند، افزود: سایز آثار نباید کوچک تر از آ3 باشد، تکنیک نقاشی‌ها آزاد است و داوری آثار در چهار رده سنی شامل آثار کودکان ۴ تا ۶ سال، ۷ تا ۹ سال، ۱۰ تا ۱۳ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال به صورت مجزا انجام می‌شود.

مدیر خانه کودک همچنین خبر داد: هر سال ۱۰۰ تا ۳۰۰ اثر از آثار نقاشی راه یافته به مسابقه به صورت گالری مجازی آماده شده و در معرض تماشای کودکان سراسر کشور و حتی جهان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سایت مسابقه به صورت دو زبانه طراحی شده و کودکان ایرانی و خارجی می‌توانند با مطالعه، آثار خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها