|
نویسنده: رضافتوح

راه‌اندازی وب‌سرویس ارتباطی فی‌مابین معاونت شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: وب‌سرویس ارتباطی فی مابین معاونت شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از دوم بهمن ماه راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی وب‌سرویس ارتباطی فی‌مابین معاونت شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

امید علی ا صغری، مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: وب سرویس ارتباطی فی مابین معاونت شهرسازی  و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از دوم بهمن ماه راه اندازی شد

مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان افزود: این وب سرویس از اهداف تفاهم نامه ای است که سال گذشته بین این دو مجموعه منعقد شده بود و پس از سعی و تلاش فراوان و برگزاری جلسات فنی متعدد راه اندازی گردید.

وی بیان کرد: برای ایجاد و راه اندازی این وب سرویس جلسات فنی متعدی بین کارشناسان دو حوزه برگزار و مفاهیم و واژه ها یکسان سازی شده تا زمینه مقدمات اولیه صورت پذیرد.

علی اصغری اظهار کرد: با توجه به راه اندازی این وب سرویس ارتباطی، از این پس فقط درج سهمیه ناظرین ساختمان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان انجام شده و ناظرین محترم صرفا مراجعه به سازمان نظام مهندسی کفایت نموده و طراحان نیز مثل قبل باید  هم در سازمان نظام مهندسی  و هم در وب سرویس شهرسازی درج سهمیه نمایند.

مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تصریح کرد:این امر در راستای افزایش شفافیت اداری، کاهش بروکراسی و ارتقاء ساخت و ساز صورت پذیرفته است و امید است با عملکرد دقیق و بهینه آن سازمان بتوان این خدمات را بصورت کامل غیر حضوری و با سرعت  و کیفیت مناسب در اختیار ناظرین محترم ساختمان قرار داد.

لازم بذکر است که در راستای راه اندازی این وب سرویس تعامل فراوانی از سوی معاون محترم شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان انجام شده تا بتوان گام های موثری در جهت احقاق حق مهندسی برداشته شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها