|
نویسنده: فاطمه شفیعی

از 27 تا 30 دی ماه انجام می‌شود؛

برگزاری نمایشگاه تخصصی قهوه، نان، شیرینی و شکلات در اصفهان

چهارمین نمایشگاه تخصصی، قهوه، نان، شیرینی و شکلات و تجهیزات کافه و رستوران از 27 تا 30 دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه تخصصی قهوه، نان، شیرینی و شکلات در اصفهان

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، چهارمین نمایشگاه تخصصی، قهوه، نان، شیرینی و شکلات و تجهیزات کافه و رستوران با حضور 95 مشارکت کننده از استان‌های آذربایجان، خراسان رضوی، خوزستان، تهران و اصفهان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه میزبان فعالان و علاقمندان به تامین تجهیزات قهوه، تهیه قهوه، طراحی و ساخت تجهیزات مربوط به پخت غذا، تأمین وسایل کافی‌شاپ و رستوران و لوازم صنعتی آشپزخانه است.

 لازم به ذکر است نمایشگاه تخصصی قهوه، نان، شیرینی و شکلات در فضایی بالغ بر 5 هزار متر فضای مفید نمایشگاهی برگزار می‌شود و از برندهای مطرح در آن می‌توان به شرکت آذریاب، پاک اندیشان، صدرا پخت، تک پخت، ماشین سازی باقری، شکلات روزبه، آروانا، آیسان خاورمیانه و بنیامین فجر اشاره کرد.

برگزاری کلاس‌های آموزش دم کردن چای و قهوه توسط کارشناسان از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

چهارمین نمایشگاه تخصصی، قهوه، نان، شیرینی و شکلات و تجهیزات کافه و رستوران از 27 تا 30 دی‌ماه از ساعت 15 تا 21 در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت میزبان علاقه‌مندان به رویدادهای نمایشگاهی، کارشناسان، متخصصان و عموم مردم خواهد بود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها