|
نویسنده: فاطمه شفیعی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

استقبال موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی استان با ارسال طرح‌های فرهنگی و دینی

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان ، از استقبال موسسات فرهنگی هنری و قرآنی استان در ارسال طرح های فرهنگی و دینی خبر داد.

استقبال موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی استان با ارسال طرح‌های فرهنگی و دینی

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ،علی تمنایی در نشست نحوه ی  بررسی طرح های موسسات فرهنگی و هنری تبصره 14 با اشاره به پایان یافتن زمان ارسال طرح  ها گفت :با توجه به اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان و ادارات شهرستان استقبال خوبی ازطرف موسسات فرهنگی ،هنری، قرآنی،دینی و موسسات مردم نهاد صورت گرفته وطرح های خوبی به دبیر خانه ی مستقر در اداره کل رسیده است.

وی افزود : از بین طرح ها ی دریافتی ،طرح هایی به تصویب می رسند که  مطابق با بخشنامه ی ابلاغی  با موضوع  امور فرهنگی ،کتاب و کتابخوانی، حجاب و عفاف ،سواد رسانه و فضای مجازی  ، پرورش نسل جوان و نوجوان ،نشاط اجتماعی و امیدبخشی ،حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشند.

 تمنایی در خصوص حمایت از طرح های فرهنگی و جذب اعتبارات تبصره 14 قانون بودجه کشور گفت : افرادی که دارای موسسه و یا انجمن‌های دارای شناسه ملی هستند، می‌توانند با ارائه طرح‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی از حمایت های تبصره 14 قانون بودجه کشور برخوردار شوند و این  اعتبار فقط مخصوص تولید محتوا در حوزه های فرهنگی و هنری و دینی می باشد و برای تجهیز ، ساخت و تعمیر و اجاره مراکز فرهنگی قابل استفاده نیست.

شایان ذکر است در پایان جلسه مقرر شد پس از تشکیل کمیته ی تخصصی ،طرح های رسیده به کمیته ی متناظر استان در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی، مورد بررسی دقیق قرار گرفته و طرح هایی تایید شده ، از اعتبار ات حمایت  به نهادهای دینی و فرهنگی بهره مند می شوند.

 نشست نحوه ی  بررسی طرح های موسسات فرهنگی و هنری تبصره 14 ( بخشنامه ی اعتبار متمرکز کمک به سایر نهادهای دینی و فرهنگی) با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان ، معاونان فرهنگی و رسانه و هنری سینمایی و روسای گروه های ستادی در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد و اعضای جلسه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها