|
نویسنده: رضافتوح

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خبر داد:

راه‌اندازی اولین سامانه جامع قبول، مدیریت و حمل بار با محوریت پست ویژه اتوبوسی‌

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از راه اندازی اولین سامانه جامع قبول، مدیریت و حمل بار با محوریت پست ویژه اتوبوسی‌ در آینده ای نزدیک برای نظارت بر جابه جایی بارها خبر داد.

راه‌اندازی اولین سامانه جامع قبول، مدیریت و حمل بار با محوریت پست ویژه اتوبوسی‌

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابوالفضل توکلی در دیدار با رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین سفرهای برون شهری با اتوبوس انجام می‌شود، اظهار کرد: در راستای پیگیری مطالبات و همراهی با رانندگان اتوبوس مکانی برای دفتر انجمن صنفی رانندگان در جهت تسهیل ارائه خدمات به رانندگان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه وظیفه نظارت بر شرکت‌ها و اتوبوس‌ها بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، پیشنهاد داد: جلسات مشترک ماهیانه بین پلیس آگاهی، اداره کل حمل و نقل جاده‌ای و سازمان پایانه‌ها جهت بررسی هرچه بهتر موارد ایجاد شده در جهت آسایش و امنیت در پایانه‌ها برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان بر رفع معضلات اجتماعی با همکاری و نظارت پلیس آگاهی استان تأکید کرد و گفت: برای نظارت در پایانه‌های پنجگانه در طول شبانه روز دوربین‌ها و اتاق کنترل فعال است.

وی از راه اندازی اولین سامانه جامع قبول، مدیریت و حمل بار با محوریت پست ویژه اتوبوسی خبر داد و گفت: این سامانه با همکاری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان، انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری و مرکز نوآوری اداره کل پست استان در پایانه کاوه برای نخستین بار در کشور در راستای نظارت بر جابه‌جایی بارها راه اندازی می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها