|
نویسنده: رضافتوح

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان:

سکونت 21 هزار خانوار تحت حمایت در مناطق محروم استان اصفهان

​معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان از حمایت 21 هزار خانوار تحت پوشش ساکن در مناطق محروم استان خبر داد.

سکونت 21 هزار خانوار تحت حمایت در مناطق محروم استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، هادی بنایی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر بیان داشت: از جمعیت ساکن در 17 شهرستان، 24 بخش و 51 دهستان محروم در استان، نزدیک به 21 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد هستند.

هادی بنایی با اشاره به حمایت از 131 هزار و 666 خانوار نیازمند در سطح استان، ادامه داد: بیش 33 درصد از جامعه هدف کمیته امداد استان در روستاها زندگی می کنند.

وی با تاکید به اینکه ویژگی های سرپرست خانوار از مهمترین عامل محدودیت در توانمندسازی خانواده های ساکن در این مناطق است، افزود: 67 هزار خانوار با سرپرستی زنان و 72 هزار خانوار از سالمندان تحت حمایت هستند که نیاز به توجه ویژه ای دارند.  

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان، اختصاص ۲۰ درصد اعتبارات بیشتر به مناطق محروم را با هدف کمک به معاش و رفع مشکلات این خانواده ها دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت مردم خیر و نیک اندیش، در رفع مشکلات معیشتی، درمانی، فرهنگی و تامین لوازم ضروری زندگی، گام های موثری برداریم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها