|
نویسنده: رضافتوح

بازسازی و استفاده از گیربکس های مستعمل در مدیریت آگلومراسیون ذوب آهن اصفهان

گیربکس های مستعمل و راکد انبار کارخانه پس از بازسازی مجددا در خط تولید مدیریت آگلومراسیون شرکت به کار گیری شد.

با هدف استفاده بهتر از تجهیزات در خط تولید و بهینه سازی گیربکس های مستعمل و راکد انبار کارخانه پس از بازسازی مجددا در خط تولید مدیریت آگلومراسیون شرکت به کار گیری شد.

محمد جانثاری مهندس مکانیک کارگاه آگلوماشین شماره ۴  مدیریت آگلومراسیون شرکت با اعلام این خبر گفت: گیربکس های موجود در خط تولید آگلوماشین ۴  بدلیل عدم کیفیت مناسب و شکستن بلبرینگ و درپی آن شکستن چرخ دنده ها، توقفات طولانی مدت خط تولید را درپی داشت.

وی افزود: با توجه به محدودیت تامین منابع مالی و زمانبر بودن تامین درخواست مجدد گیربکس جدید، تصمیم بر این گرفته شد که از گیربکس های موجود در انبار راکد کارخانه بازدید فنی به عمل آمده و درصورت امکان با تغییراتی در نوع کوپلینگ ها و شاسی زیر گیربکس های موجود در انبار استفاده شود که نهایتاً تعداد ۱۸ عدد گیربکس مورد نیاز شناسایی و پس از درخواست و انتقال به کارگاه مکانیک عملیات تعمیر، سرویس و مونتاژ عملیاتی گردید.

حسین کبیری مهندس ارشد مکانیک کارگاه های پخت مدیریت آگلومراسیون نیز گفت: با توجه به وجود حجم بسیار زیادی از قطعات تجهیزاتی در انبارهای کارخانه می توان با بررسی های فنی و تخصصی از آن ها در دیگر کارگاه های بهره برداری کارخانه استفاده نمود که قطعاً از این رهگذر ضمن استفاده از همین ظرفیت های بلا استفاده می توان صرفه جویی مناسبی را نیز برای کارخانه به وجود آورد.

وی تأکید کرد: مدیریت های سفارشات و کنترل کالا، امور فنی و برنامه ریزی تولید و مهندسی و نظارت بر تعمیرات مکانیک و  همکاران تلاشگر  مدیریت آگلومراسیون در قسمت های برق، مکانیک و تولید در این عملیات همکاری و مشارکتی فعال داشتند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها