|
نویسنده: رضافتوح

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبرداد؛

رتبه اول اصفهان در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از کسب رتبه اول اصفهان در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه خبر داد.

حمید بخشی گفت: استان اصفهان با ۲۰ نفر برگزیده، به‌عنوان رتبه اول کشوری مرحله مقدماتی نهایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه شناخته شد.

وی افزود: مرحله اول مقدماتی نهایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارفی نیز ۲۶ آبان‌ماه به‌صورت برخط و کتبی برگزار شد که از استان اصفهان، ۹ نفر در رشته تفسیر عمومی، ۲۰ نفر در رشته ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه و چهار نفر در رشته ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه حائز رتبه شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهارکرد: بر این اساس از استان اصفهان، محمدمهدی شرکت و سعیدرضا حق‌شناس در رشته اذان، سیدمحمدرضا جعفریان، محمد ناطقیان، علیرضا سلامی و سهام بنی‌نعمه در رشته دعاخوانی و گروه‌های ملکوت(آقایان) و انسیة‌الحورا(بانوان) در رشته مدیحه‌سرایی، به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

بخشی بیان کرد: این افراد باید در مرحله دوم مقدماتی نهایی که به‌صورت برخط و شفاهی برگزار و تاریخ آن متعاقبا اعلام می‌شود، شرکت کنند. ضمن اینکه استان اصفهان با ۲۰ نفر برگزیده، به‌عنوان رتبه نخست کشوری مرحله اول مقدماتی نهایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه شناخته شد.

لازم به ذکر است؛ مرحله نهایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته نغمات دینی، از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه جاری به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها