|
نویسنده: رضافتوح

برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو در اصفهان:

​اصفهان میزبان شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو می‌شود

شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو طی روزهای 3 تا 6 آذرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

​اصفهان میزبان شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو می‌شود

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو پس از سه سال وقفه طی روزهای 3 تا 6 آذرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان و در متراژ ۱۵ هزار متر مربع شامل فضای سربسته و روباز برگزار می‌شود.

در شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو حضور شرکت‌های خودروسازی از جمله کرمان موتور، مدیران خودرو، گروه بهمن، خودروسازی فردا، آرین پارس موتور، زامیاد، دیار خودرو، شایان دیزل، آریا دیزل و مجتمع صنعتی پیلسان حضور خواهند داشت.

همچنین این رویداد نمایشگاهی شاهد مشارکت 10 استان شامل استان‌های تهران، اصفهان، سمنان، البرز، فارس، لرستان، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی و قزوین در نمایشگاه صنعت خودرو است.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در روز نخست نمایشگاه امکان بازدید از محیط نمایشگاه‌ به صورت ویژه برای خبرنگاران کشوری و استانی امکان‌پذیر است و رونمایی از محصولات جدید خودرویی نیز انجام می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه، شرکت‌های خودروسازی با توجه به فضای باز نمایشگاه امکان تست محصولات جدید را در ایام برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو فراهم کرده اند و بازدیدکنندگان می‌توانند پس از هماهنگی‌های لازم با خودروهای جدید رانندگی کنند.

شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو طی روزهای 3 تا 6 آذرماه از ساعت 15 تا 21 در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت میزبان علاقه‌مندان، متخصصان، کارشناسان و عموم شهروندان خواهد بود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها