|

پرواز تهران به اردبیل لغو شد

پرواز ۳۴۰۱ ایران ایر به مقصد اردبیل به علت بدی هوای فرودگاه مقصد لغو شد.

پرواز تهران به اردبیل لغو شد

به گزارش شبکه شرق، مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: پرواز اردبیل – تهران هواپیمایی ماهان در شرایط بدجوی و در برف و کولاک فرودگاه اردبیل با فرود هیجان‌انگیز صبح امروز به زمین نشست.

محمد قصابی اظهار داشت: هواپیمایی ماهان در شرایطی نامساعد صبح امروز فرود خود را در فرودگاه اردبیل انجام داده و ما پذیرای مسافران این پرواز بودیم.

وی خاطرنشان کرد: شرایط در فرودگاه اردبیل به رغم بارش برف و کولاک هوا فراهم است و امکان پرواز اردبیل – تهران مهیاست تا ما بتوانیم در خدمت مسافران باشیم.

قصابی ادامه داد: قطعا در ساعات آینده این پرواز انجام خواهد شد و مشکل خاصی در بازگشت پرواز هواپیمایی ماهان وجود نخواهد داشت.

از دیشب بارش سنگین برف همراه با کولاک و وزش تندباد وضعیت سخت و دشواری را برای حمل و نقل زمینی در جاده ها و محورهای مواصلاتی و همچنین پروازهای هواپیمایی به وجود آورده است.

در پی کولاک شدید و شرایط نامساعد جوی در فرودگاه اردبیل، پرواز 3401 ایران ایر به مقصد اردبیل به علت بدی هوای فرودگاه مقصد باطل شد.

همچنین به علت بارش برف و باران برخی از پرواز‌ها به ویژه در شمال غرب کشور با تاخیر و یا تغییر برنامه مواجه شده و لازم است مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها