|

توقف عملیات جست‌وجو برای یافتن 3 مفقود در ارتفاعات مشگین‌شهر

فرماندار مشگین‌شهر اردبیل گفت: از عصر روز گذشته عملیات جست و جو برای یافتن رد و اثری از مفقودین به طور موقت متوقف شد و اگر مجددا محلی از سوی خانواده و یا هر فرد دیگری مطرح و پیشنهاد شود این عملیات در آن منطقه ادامه خواهد داشت.

توقف عملیات جست‌وجو برای یافتن 3 مفقود در ارتفاعات مشگین‌شهر

به گزارش شبکه شرق، فرماندار مشگین شهر اردبیل از توقف موقت عملیات جست و جو برای یافتن سه فرد که از پنج شنبه هفته گذشته در ارتفاعات مشگین غربی مفقود شده‌اند، خبر داد.

 
شهرام محمدی با تشریح اقدامات انجام شده برای جست و جو برای یافتن سه جوان مشگین‌شهری گفت: از روز جمعه گذشته عملیات جست و جو برای یافتن این افراد در منطقه آغاز شد و این عملیات ۹ روزه عصر روز گذشته( یکشنبه) بدون یافتن رد و اثری متوقف شد.
 
وی اضافه کرد: در این عملیات تمامی نقاطی که خانواده مفقودین احتمال حضور آنها را می‌دادند توسط تیم‌های جمعیت هلال احمر استان، هیات کوهنوردی و نیروی انتظامی به همراه خود این خانواده‌ها و افراد بلد جست و جو شد ولی با وجود وسعت بالای منطقه جست و جو شده از این افراد اثری پیدا نشد.
 
فرماندار مشگین‌شهر خاطرنشان کرد: از عصر روز گذشته عملیات جست‌وجو برای یافتن رد و اثری از مفقودین به طور موقت متوقف شد و اگر مجددا محلی از سوی خانواده و یا هر فرد دیگری مطرح و پیشنهاد شود این عملیات در آن منطقه ادامه خواهد داشت.
منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها