|

اعلام وضعیت قرمز در نمین/ تمام راه‌های ارتباطی مسدود شدند

علاوه بر صدور وضعیت قرمز در شهرستان نمین، تمام راه‌های ارتباطی در این شهرستان مسدود شدند.

اعلام وضعیت قرمز در نمین/ تمام راه‌های ارتباطی مسدود شدند

به گزارش شبکه شرق فرماندار شهرستان نمین با بیان اینکه بارش کم‌سابقه برف باعث مسدود شدن بسیاری از راههای ارتباطی شهرستان شده است، گفت: گردنه حیران و اتوبان اردبیل و نمین، تقریبا غیرقابل تردد هستند.

طیب امینی، فرماندار شهرستان نمین گفت: بارندگی در سطح شهرستان نمین نسبت به بقیه شهرستان‌ها بیشتر است و به همین خاطر نمین وضعیت بحرانی دارد.

طیب امینی، با بیان اینکه از روز شنبه، بارندگی خوبی در سطح شهرستان داشتیم، اظهار کرد: شورای هماهنگی بحران شهرستان و هلال‌احمر بیش از 100 نفر را اسکان داده‌اند.

او با تاکید بر اینکه بالای ۹۰ درصد از راه‌های روستایی مسدود است، افزود: تردد در داخل شهر نمین به سختی و با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان نمین با بیان اینکه وضعیت شهرستان نمین نسبت به شهرستان‌های همجوار بحرانی است، ادامه داد: از مسئولان استان, بسیج سازندگی و مدیریت بحران استان درخواست کمک کردیم.

او با بیان اینکه نیروهای بعضی از کارخانه ها در اتوبان گرفتار شده اند افزود: مسیر اتوبان اردبیل به نمین مسدود است مردم از هر گونه تردد تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

طیب امینی با اشاره به اینکه همکاران محترم راهداری در حال بازگشایی مسیر های اصلی از جمله اتوبان اردبیل به نمین هستند، تاکید کرد: در بعضی از نقاط تا یک متر برف گزارش شده است؛ به محض بازگشایی کامل از طریق رسانه‌ها اطلاع خواهیم داد.

فرماندار شهرستان نمین افزود: وضعیت در سطح شهرستان نمین قرمز است؛ از مردم شهرستان می‌خواهیم همکاری لازم را با نیروهای امدادی داشته باشند.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها