|

پیگیری مغایرت راننده بر اساس گزارش‌ کاربران اسنپ

اسنپ همواره به دنبال راه‌هایی است که تجربه سفر امن‌ و رضایت‌بخشی را برای مسافران فراهم کند. بررسی و پیگیری گزارش‌های کاربران در نظرسنجی پایان سفر یکی از راه‌هایی است که می‌تواند در رضایت تمامی کاربران از اسنپ اثرگذار باشد، به‌ویژه در مواردی که به امنیت سفر مربوط می‌شوند، مثل مغایرت راننده/خودرو با مشخصات ثبت‌شده در اپلیکیشن.

پیگیری مغایرت راننده بر اساس گزارش‌ کاربران اسنپ

اسنپ به‌تازگی سرویسی برای پیگیری دقیق‌تر و سریع‌تر گزارش کاربران درباره‌ی عدم تطابق راننده با مشخصات اپلیکیشن طراحی کرده که در حال حاضر به طور آزمایشی در شهرهای اهواز، شیراز، تبریز و تهران فعال شده است. با این قابلیت جدید هر زمان که کاربر مسافری پس از پایان سفر متوجه متفاوت بودن راننده با مشخصات ثبت شده در اپلیکیشن شود و در بخش نظرسنجی سفر، گزینه «مغایرت راننده» را به‌عنوان یک امتیاز منفی انتخاب کند، تیم امنیت سفر آن را پیگیری خواهد کرد.

 

البته این نکته امنیتی در سفر با تاکسی‌های اینترنتی را به‌خاطر داشته باشید که همیشه باید قبل از سوار شدن به هر وسیله نقلیه‌ای، پلاک خودرو، مدل خودرو و عکس راننده را بررسی کنید. اگر هر کدام از این‌ها با آنچه در مشخصات سفر شما در اپلیکیشن مغایرت داشت، سفرتان را لغو کنید. اما اگر در پایان سفر متوجه این مغایرت شدید، در صفحه نظرسنجی سفر، با انتخاب گزینه «مغایرت راننده» این مورد را به اسنپ گزارش دهید. تمامی گزارش‌ها بررسی و در صورت صحت مورد گزارش‌شده پیگیری‌های آتی برای جلوگیری از تکرار انجام سفر با راننده یا خودروی ثبت‌نشده انجام خواهد شد و پیامی مبنی بر دریافت گزارش‌تان برای شما ارسال خواهد شد.

بازخورد شما به ما کمک می‌کند ایمنی و کیفیت سفرها را افزایش دهیم و گام‌های موثری برای بالا بردن دقت در فرآیند تطبیق مشخصات سفر برداریم.

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها