|

انواع خدمات سئو کدام است و چرا باید از آن‌ها استفاده کنیم

خدمات سئو با توجه به عملکرد و تاثیر گذاری هر یک از اجزای آن، به خدمات سئو کوچکتری تقسیم بندی می‌شود که هر کدام از آن ها بر روی سیگنال های خاصی از رتبه بندی تاثیر گذار هستند. در این مقاله در مورد انواع خدمات سئو صحبت خواهیم کرد.

انواع خدمات سئو کدام است و چرا باید از آن‌ها استفاده کنیم

با توجه به تاثیرگذاری اینترنت و حضور آنلاین بر روی حیات کسب و کارها، کمتر کسب و کاری وجود دارد که از سئو و مزیت‌های آن بی خبر باشد. تمامی کسب و کارها می‌دانند که برای دست یابی به مشتری بیشتر و افزایش فروش خود باید از خدمات بهینه سازی وبسایت استفاده کنند.

اما کمتر کسب و کاری با انواع خدمات سئو و تاثیرگذاری آن آشنا می‌باشد. در این مقاله می‌خواهیم انواع خدمات سئو و کاربرد آن‌ها را برای شما توضیح دهیم.

 

خدمات سئو چیست؟

خدمات سئو، به خدمات بهینه سازی وبسایت برای  موتورهای جستجو گفته می‌شود که برای افزایش دیده شدن و جذب ترافیک ارگانیک مرتبط به وب سایت‌ها طراحی شده است. این خدمات توسط آژانس‌های سئو یا فریلنسرهای سئو ارائه می‌شوند.

خدمات سئو (SEO services) بسته به نوع سایت، میزان رقابت موجود در حوزه کاری، تعداد صفحات و محتوا مورد نیاز از قیمت‌های مختلفی برخوردار می‌باشند. برای دیدن نتایج حاصل از خدمات سئو باید بین 6 ماه تا بیش از 2 سال صبر کرد.

برای آشنایی بیشتر با انواع خدمات و فرآیندهای سئو و نحوه پیاده سازی آن‌ها، وبلاگ آموزش سئو پویا کاظمیان را مطالعه نمایید.

 

انواع خدمات سئو

فرآیند بهینه سازی موتور جستجو به فرآیند‌های جزئی‌تری تقسیم می‌شود که هر کدام می‌تواند بر روی رتبه بندی صفحات و تجربه کاربری وبسایت موثر باشد. از همین رو خدمات سئو نیز به همین شکل به خدمات جزئی‌تر و تخصصی‌تری می‌شوند و با توجه به نیاز کسب و کارها در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرند. در زیر به مهمترین خدمات سئو مورد نیاز کسب و کارها، اشاره کرده‌ایم.

 

خدمات سئو حرفه‌ای

خدمات سئو حرفه‌ای شامل تمامی جنبه‌های سئو مورد نیاز یک وبسایت برای کسب رتبه بندی بالا و افزایش ترافیک ارگانیک مرتبط می‌شود. با استفاده از خدمات سئو حرفه‌ای که با نام خدمات سئو 360 درجه نیز ارائه می‌گردد، محتواهای شما به شکلی انتخاب، تولید و بهینه می‌شوند که وبسایت کسب و کار، تخصص خود در حوزه کاری‌اش را هم به موتور جستجو و هم به کاربر نمایش دهد.

علاوه بر این با لینک سازی داخلی اصولی، یک شبکه معنایی از محتواها در وبسایت شکل می‌گیرد که به بهبود رتبه بندی وبسایت کمک می‌کند. خدمات سئو حرفه‌ای شامل بهینه سازی المان‌های داخلی صفحات، ایجاد استراتژی سئو خارجی و ریپورتاژ، بهبود وضعیت فنی سایت، افزایش سرعت بارگذاری صفحات و در صورت نیاز نمایش صفحات وبسایت در نتایج محلی می‌باشد.

 

خدمات سئو تکنیکال

خدمات سئو تکنیکال، تمامی الزامات فنی مورد نیاز موتورهای جستجو را در سایت پیاده سازی می‌کند. خدمات سئو تکنیکال به ربات‌های موتور جستجو کمک می‌کند تا به شکل بهینه‌تری در سایت بخزند و صفحات سایت را ایندکس نمایند.

شرکت یا متخصص سئویی که به کسب و کارها این خدمات را ارائه می‌دهد، با آنالیز کامل وبسایت و گرفتن دسترسی به کنسول جستجوی گوگل، تمامی مشکلات فنی وبسایت را شناسایی می‌کند و اقدامات لازم جهت برطرف کردن آن‌ها را انجام می‌دهد.

 

خدمات سئو خارجی و لینک سازی

دریافت بک لینک از سایت‌های مرتبط و قدرمتند، بر روی رتبه بندی صفحات سایت تاثیر بسیار مثبتی دارد. با استفاده از خدمات سئو Off-page، بهترین استراتژی لینک سازی و کسب لینک از سایت‌های مرتبط و قوی را بدست خواهید آورد.

 

خدمات سئو محلی

خدمات سئو محلی یک نوع خدمات بازاریابی دیجیتالی است که به کسب و کارها کمک می‌کنند تا در صفحه SERP برای جستجوهای مرتبط با موقعیت مکانی ظاهر شوند. طبق تحقیقات 46 درصد از جستجوهای انجام شده در موتور جستجو گوگل را جستجوهای محلی تشکیل می‌هند.

استفاده از خدمات سئو محلی برای کسب و کارهای کوچک و بیزنس‌هایی که شعبه فیزیکی (مغازه و فروشگاه) دارند بسیار حیاتی می‌باشد. با استفاده از خدمات سئو محلی، علاوه بر اینکه ترافیک ارگانیک خوبی را به صفحات وبسایت وارد می‌کند، بازدید کنندگان فیزیکی و فروش حضوری آن‌ها را هم افزایش می‌دهد.

 

مشاوره سئو

یک شرکت دیجیتال مارکتینگ یا متخصص سئو، خدمات مشاوره سئو را به کسب و کارها ارائه می‌دهد تا حضور آنلاین آن‌ها را تقویت و ترافیک ارگانیک بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

 مشاوران سئو  مجموعه‌ای از نرم افزارهای حرفه‌ای برخوردار هستند که با استفاده از آن‌ها وبسایت را آنالیز کرده و نقاط قوت و ضعف آن را استخراج می‌کنند.

سپس با استفاده از داده‌های بدست آمده، بهترین استراتژی سئو ممکن را برای کسب و کارها تدوین می‌کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها