|

ساعت اجرای طرح ترافیک در سال ۱۴۰۱

سرپرست معاونت بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران گفت: ساعت اجرای طرح ترافیک تا شرایط شیوع بیماری کرونا در سال جدید از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۷ است.

ساعت اجرای طرح ترافیک در سال  ۱۴۰۱

سعیدیان فر گفت: ساعت اجرای طرح ترافیک تا شرایط شیوع بیماری کرونا در سال جدید از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۷ است.

سرپرست معاونت بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران گفت: ساز و کار اجرایی مصوبه مدیریت محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در سال ۱۴۰۱ مطابق با طرح ترافیک سال ۱۴۰۰ است و تنها تفاوت آن نسبت به سال ۱۴۰۰، افزایش تعرفه‌ها طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران است.

به گفته سعیدیان فر طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نرخ عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک در سال آینده، ۲۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

به گفته سرپرست معاونت بهره برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران و طبق مصوبه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، سقف سهمیه ورود به محدوده طرح ترافیک ۱۰۳ هزار دستگاه خودرو است.

سعیدیان‌فر گفت: چنانچه شهروندان تا ساعت ۲۴ همان روز ورود خود به محدوده طرح ترافیک رزرو را انجام ندهند، مبلغ ۹۸هزار و ۵۵۰ تومان به بدهی عوارض تردد در طرح ترافیک آن‌ها در سامانه «تهران من» اضافه می‌شود.

سرپرست معاونت بهره برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران با بیان اینکه بسته‌های یک‌ماهه، سه‌ماهه و شش ماهه برای شهروندان با مبالغ مختلف در نظر گرفته شده است، گفت: شهروندان می‌توانند با توجه به نوع خودرو و معاینه فنی، بسته مورد نظر را خریداری کنند.

سعیدیان‌فر درباره هزینه بسته‌ها برای خودرو‌های دارای معاینه فنی عادی، گفت: تعرفه بسته یک ماهه برای خودروی دارای معاینه فنی عادی برابر با یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان، بسته سه ماهه برابر با سه میلیون و ۱۴۰ هزار تومان و بسته شش ماهه برابر با پنج میلیون و ۹۱۰ هزار تومان است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها