پهلوگیری دومین کشتی کانتینربر در بندر شهید رجایی + ویدیو
به گزارش گروه رسانهای شرق،
خبرنگار خبرگزاری صداوسیما اعلام کرد: دومین کشتی کانتینربر بعد از پایان محاصره دریایی آمریکا در بندرشهید رجایی پهلو گرفت.
در یک هفته گذشته نفتکش های ایرانی ۲۵ میلیون بشکه نفت خام را از دریای عمان عبور دادند.