رامین رضاییان: در مسابقه مقابل مصر جان کندیم / نمیدانم چرا بدشانس هستیم
رضاییان پس از پایان بازی ایران برابر مصر گفت: ما جان کندیم، مردن ما هم مهم نبود. نزدیک سه ماه است که در حال جنگ هستیم و هیچی نخواستهایم. بازیکنان باشرف بودند و به عشق مردم تلاش کردند.
به گزارش گروه رسانهای شرق،
رضاییان پس از پایان بازی ایران برابر مصر گفت: ما جان کندیم، مردن ما هم مهم نبود. نزدیک سه ماه است که در حال جنگ هستیم و هیچی نخواستهایم. بازیکنان باشرف بودند و به عشق مردم تلاش کردند.
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی برابر مصر به نتیجه یک بر یک رسید. رامین رضاییان در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
رامین رضاییان پس از بازی گفت: چه میتوانم بگویم، نمیدانم چرا بدشانس هستیم. مردم چه گناهی کردهاند، امیدوارم صعود کنیم و حال مردم خوب شود. حق مردم خیلی بیشتر است. ما جان کندیم، مردن ما هم مهم نبود. نزدیک سه ماه است که در حال جنگ هستیم و هیچی نخواستهایم. بازیکنان باشرف بودند و به عشق مردم تلاش کردند.
وی ادامه داد: فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم، مردم ایران! خیلی شما را دوست داریم و لایق بهترینها هستید. همه بازیکنان از جان تلاش کردند، سزاوار بردن بودیم. وقتی آفساید شد، مصر خیلی خوشحالی کرد و انگار ما را برده بود. آرزو میکنم که صعود کنیم.