|

توضیحات مصطفی نیلی درباره صدور حکم اعدام برای توماج صالحی/ حکم موکلم هنوز به ما ابلاغ نشده است

یکی از وکلای توماج صالحی در خصوص اینکه آیا خبر صدور حکم اعدام برای موکلش را تایید می‌کند و آخرین وضعیت پرونده توماج توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات مصطفی نیلی درباره صدور حکم اعدام برای توماج صالحی/ حکم موکلم هنوز به ما ابلاغ نشده است

به گزارش شبکه شرق، روز گذشته «سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳»، یکی از کانال‌های خبری مدعی شد که بر اساس شنیده‌ها، توماج صالحی، به اعدام محکوم شده است. این رسانه همچنین در ادامه ادعا کرده بود که ممکن است به دلیل همکاری‌های او با ضابطین قضایی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف، به حبس ابد تبدیل شود.

مصطفی نیلی، یکی از وکلای توماج صالحی در خصوص اینکه آیا چنین خبری را تایید می‌کند، گفت: «حکم هنوز به ما ابلاغ نشده است. امروز همکارم، آقای رئیسیان برای دریافت حکم مراجعه می‌کنند. تا زمانی که حکم به ما ابلاغ نشود، نمی‌توانیم اظهار نظری کنیم.»

از سوی دیگر صفحه منتسب به «توماج صالحی» در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق)، نوشته است که هیچ حکمی به‌صورت رسمی، تاکنون به ‎توماج صالحی و وکلای او ابلاغ نشده و هر حکم مشخص یا تخفیف در آن که توسط برخی سایت‌های معلوم‌الحال خبری منتشر شده است، فضاسازی رسانه‌ای برای حساسیت‌زدایی از پرونده و آسیب‌های وارده به توماج صالحی و در راستای منفعل کردن او است.

حکم رسمی دادگاه پس از دریافت و ملاحظه، توسط وکلای توماج به طور رسمی منتشر خواهد شد.

لازم به توضیح است پرونده اولیه توماج، شامل هشت عنوان اتهامی بود که پس از بررسی، توماج از دو عنوان اتهامی تبرئه و با توجه به احراز نشدن افساد فی‌الارض، برای بقیه اتهامات حکم اولیه صادر شد.

منبع: دیده بان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها