|

۷۴ هزار پیامک کشف حجاب در خودرو فقط در قم

۷۴ هزار پیامک کشف حجاب در خودرو‌ها که بیشتر در جاده‌های مواصلاتی رخ داده به بیش از ۵۳ هزار تذکر، ۱۳ هزار توقیف سیستمی و بیش از ۷ هزار توقیف فیزیکی منجر شده است.

۷۴ هزار پیامک کشف حجاب در خودرو فقط در قم

به گزارش شبکه شرق، فرمانده انتظامی استان قم از ارسال ۷۴ هزار پیامک بی‌حجابی در خودرو از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

سردار محمد رضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به ارسال ۷۴ هزار پیامک بی‌حجابی در خودرو از ابتدای امسال تاکنون در این استان گفت: این تخلف که بیشتر در جاده‌های مواصلاتی رخ داده به بیش از ۵۳ هزار تذکر، ۱۳ هزار توقیف سیستمی و بیش از ۷ هزار توقیف فیزیکی منجر شده است.

او با بیان اینکه در این مدت ۱۹۶۸ پرونده ارجاع به حوزه قضایی داشته‌ایم، از افزایش ۶ برابری این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

میرحیدری همچنین از جذب بیش از چهار هزار ناظر برای کنترل ورودی‌های استان خبر داد و گفت: تیم نامحسوس در مورد کشف حجاب حول محور‌های استان همواره فعال است.

فرمانده انتظامی استان همچنین از شناسایی و برخورد با ۵۸ راکب موتورسیکلت هنجارشکن خبر داد و افزود: در بازرسی از بیش از هزار مورد اصناف ۲۸ مورد تعهد، ۴۹ اخطار و ۲۸ مورد پلمب صورت گرفته است.

سردار میرحیدری همچنین از شناسایی ۷۴۰ مورد در فضای مجازی خبر داد و گفت: با وجود حل ۱۴۹ مورد با تذکر، ۴۶ مورد تعهد و ۸۷ مورد هم اخطار دریافت کردند.

او با اشاره به ۱۸۴ مورد بازرسی از قهوه‌خانه‌ها که منجر به ۶۵ مورد پلمب شد، افزود: در بازرسی از ۳۰۰ آرایشگاه زنانه ۷۲ مورد منجر به اخطار و ۹ مورد هم پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان همچنین از بازدید ۸۷۳ مورد مزون پوشاک و لباس و کشف ۱۱ هزار انواع لباس نامتعارف خبر داد و گفت: در بازرسی از ۱۲۳ مجتمع بین راهی و ۹۴ باشگاه ورزشی، به ترتیب ۹ و چهار مورد پلمب شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها