|

تاثیر هاست و سرورهای ایران بر فروش روزنامه شرق

در این مقاله با معرفی خدمات شتابان هاست، محبوب ترین شرکت خرید هاست دانلود ایران و سرور اختصاصی و مجازی، به مزایای خدمات هاستینگ برای رسانه ها پرداختیم و برخی از مهمترین جنبه های آن را بررسی کردیم.

تاثیر هاست و سرورهای ایران بر فروش روزنامه شرق

هاست یا میزبانی وب سایت یکی از پیش نیازهای حضور در دنیای مجازی و داشتن یک رسانه در اینترنت هستند؛ با این حال همه وب سایت ها خدمات یکسانی ارائه نمیکنند. کیفیت و تاثیر هاست بر سئو سایت شرق و هر سایت دیگری یکی از مهم ترین دلایل اهمیت خرید هاست دانلود ایران یا خرید سرور اختصاصی ایران برای یک وب سایت پربازدید و سنگین مثل روزنامه شرق است.

اهمیت وب هاستینگ خصوصا برای پلتفرم های خبری و معتبر از جمله شرق، که تا حد زیادی به اعتبار و حضور آنلاین خود متکی هستند بسیار بیش تر می باشد. داشتن هاست دانلود باکیفیت به مخاطبان چنین رسانه هایی در دریافت بهتر محتوا از جمله دانلود روزنامه شرق به شکل سریعتر و بهتر کمک میکند و این یک قدم بزرگ در جذب مخاطبان بیش تر است.

در این مقاله به معرفی شتابان هاست برترین شرکت خرید هاست، هاست دانلود، سرور اختصاصی و مجازی می پردازیم و قصد داریم نگاهی به ویژگی ها و مزایای دو سرویس محبوب میزبانی وب یعنی هاست دانلود ایران و سرور اختصاصی ایران در راستای افزایش فروش روزنامه شرق و رسانه های مشابه بیندازیم.

 

مزایای خرید هاست دانلود ایران و سرور اختصاصی برای شبکه شرق

شرق نیوز یکی از چندین وب سایت و رسانه خبری در کشور است که امکان دسترسی به بروزترین اخبار ایران و جهان را در وب سایتش فراهم میکند. با این حال، داشتن یک وب سایت برای جذب و نگه داشتن مخاطب کافی نیست، سایت شما به یک میزبانی وب با کیفیت برای بهبود سئو و فروش هم نیاز دارد.

امروزه علی رغم تحریم های تکنولوژی آمریکا علیه ایران، سرویس های هاستینگ و میزبانی شتابان هاست در کشورمان از وضعیت خوبی برخوردار هستند. در ادامه برخی از مزایای خرید سرور اختصاصی ایران و هاست دانلود ایران را برای رسانه های بزرگ بررسی میکنیم.

تاثیر سرعت بر افزایش خرید روزنامه شرق

سرعت سایت یکی از مهمترین فاکتورهای سئو میباشد و پیشرفته ترین و هوشمندترین موتور جستجو دنیا یعنی گوگل اهمیت ویژه ای به سرعت سایت در رتبه بندی و جایگاه آن میدهد، چرا که بازدیدکنندگان همیشه سایت های کند را ترک میکنند.

زمانی که از هاست با کیفیت ایران استفاده کنید فاصله سرورها تا کاربران شما کاهش یافته و سرعت سایت نیز افزایش پیدا میکند و این تنها یک نمونه از تاثیر هاست بر سئو سایت شرق و رسانه های معتبر است.

سرور اختصاصی ایران: افزایش اعتبار شما و اعتماد کاربران با ایمن سازی سایت

رسانه ها اطلاعات بسیار مهمی را در خود جای میدهند که دیتا و اطلاعات محرمانه کاربرانشان تنها یک نمونه از آنهاست. از دست رفتن این اطلاعات در اثر حوادث مختلفی مثل نفوذ امنیتی و حملات سایبری به سایت، میتواند تاثیرات بسیار منفی روی اعتبار رسانه هایی مثل شرق و حتی کاهش قیمت روزنامه شرق شود.

شتابان هاست پرمخاطب ترین هاستینگ اقتصادی کشور، سرویس های میزبانی خود از جمله هاست دانلود ایران را به همراه گواهی SSL رایگان، بک آپ های روزانه و فایروال های فوق قدرتمند برای اسکن کردن و محافظت از اطلاعات رسانه ها ارائه میکند.

 همچنین رسانه های برتر مثل شرق نیوز با خرید سرور اختصاصی ایران و مدیریت کامل سرورهای خود این میزان امنیت را چندین برابر بیش تر میکنند.

تاثیر لوکیشن بر سئو و ترافیک سایت

علاوه بر میزان امنیت و سرعت سایت، گوگل در رتبه دهی وب سایت ها به موقعیت جغرافیایی سایت شما نسبت به مخاطبانتان نیز اهمیت میدهد. علاوه بر آن گفتیم که نزدیک بودن سرورها به کاربران میتواند باعث افزایش سرعت استفاده آنها از سایت شود.

شتابان هاست علاوه بر امکان خرید هاست دانلود ایران، به شما عزیزان امکان انتخاب سرور در کشورهای آلمان و آمریکا را فراهم میکند تا مخاطبان شما در هرجایی از دنیا که هستند با نهایت سرعت به سایتتان دسترسی داشته باشند.

بک آپ گیری از اطلاعات با هاست دانلود و سرور اختصاصی

اطلاعات کاربرانی که تازه ثبت میشوند، پی دی اف روزنامه شرق نیوز که بصورت روزانه منتشر میشود و صدها اطلاعات مهم دیگر می بایست در مکانی امن جمع آوری شوند تا درصورت بروز مشکل به آنها مراجعه شود. روزنامه شرق و سایر رسانه ها با خرید سرور اختصاصی ایران یا هاست دانلود ایران، روزانه از این اطلاعات پشتیبان گیری میکنند.

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

پشتیبانی یکی از مهمترین خدماتی است که برترین شرکت های هاستینگ از جمله شتابان هاست در اختیار کاربران خود قرار میدهد. این خدمات به منظور جلوگیری از هرگونه مشکل در عملکرد سایت، انتقال سرور و برطرف کردن مشکلات احتمالی ارائه میشود و شما عزیزان میتوانید بصورت 24 ساعته و در 7 روز هفته بصورت تلفنی با متخصصان شتابان هاست در ارتباط باشید.

شتابان هاست، مورد اعتماد روزنامه ها و رسانه های مطرح کشور

هاست و سرور شتابان هاست، مورد اعتماد روزنامه ها و رسانه های مطرح کشور

خدمات میزبانی وب یکی از نیازهای اولیه برای داشتن منابع و فضای کافی جهت مدیریت کاربران و محتوایی است که در پلتفرم خود منتشر میکنید و همچنین تاثیرات بسیاری در سئو و فروش شما خواهد داشت.

شرق نیوز یکی از شناخته شده ترین رسانه ها و وب سایت های خبری در ایران است که با استفاده از خدمات هاست دانلود و سرور اختصاصی ایران به بهترین شکل در مدیریت سایت خود عمل میکند.

در این مقاله با معرفی خدمات شتابان هاست، محبوب ترین شرکت خرید هاست دانلود ایران و سرور اختصاصی و مجازی، به مزایای خدمات هاستینگ برای رسانه ها پرداختیم و برخی از مهمترین جنبه های آن را بررسی کردیم. شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید سرور اختصاصی ایران به وب سایت شتابان هاست مراجعه نمایید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها