|

سه بار حضور معاون اول رئیس‌جمهور در وزارت ارتباطات تنها در یک هفته

جایی که گویی تعلق خاطر و دلبستگی بیش‌تری نسبت به وزیر و وزارت‌خانه احساس می‌شود

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: خدا را شاکریم که وزیری دانشمند و جدا پرتلاش اینجاست. این را به عنوان یک معلم دانشگاه و نه همکار سیاسی، عرض می‌کنم، فردی با نجابت شخصی و سیاسی ...

سه بار حضور معاون اول رئیس‌جمهور در وزارت ارتباطات تنها در یک هفته

دکتر محمدرضا عارف که خود نزدیک به سه دههٔ پیش، وزیر حوزهٔ ارتباطات (پست، تلگراف و‌ تلفن) بوده و شناخت کافی و اشراف کاملی نسبت به ساحت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور دارد، از راهبرد دولت چهاردهم برای جبران کاستی‌های گذشته، ظرف یک سال گفت؛ انتظار‌ی که پیداست سهم بخش ارتباطات در تحقق آن و رسیدن به جایگاه شایسته و در شأن تمدن ایرانی-اسلامی، بالاست؛ و انتظاری که از این وزیر جوان و جدی می‌رود.

به تعبیر دکتر عارف: «خدا را شاکریم که وزیری دانشمند و جدا پرتلاش اینجاست. این را به عنوان یک معلم دانشگاه و نه همکار سیاسی، عرض می‌کنم، فردی با نجابت شخصی و سیاسی ...»

حجم ویدیو: 10.20M | مدت زمان : 00:01:00

برای اطلاع از آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال شرق در «بله» و «روبیکا» بپیوندید.