|

امام جمعه اصفهان: قوم یهود، خنگ‌ترین مخلوقات خداوند هستند

امام جمعه اصفهان گفت: از منظر قرآن قوم یهود و بنی اسرائیل خنگ‌ترین مخلوقات خداوند هستند، بر همین اساس انگلیس و آمریکا از یهودی‌ها به منظور جاسوسی استفاده می‌کنند.

امام جمعه اصفهان: قوم یهود، خنگ‌ترین مخلوقات خداوند هستند

امام جمعه اصفهان گفت: از آنچه دوست دارید به فقرا کمک کنید و بدانید خداوند نیازی ندارد که شما به کسانی کمک کنید بلکه می‌خواهد برخی را امتحان کند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، ظهر امروز در خطبه اول نماز جمعه اصفهان گفت: خودم و همه شما عزیزان روزه دار و نمازگزار را به تقوای الهی دعوت می‌کنم و از خداوند می‌خواهیم که همه ما را در سایه عنایت خود قرار دهد و استغفار ما را بپذیرد.

در بین همه مستحبات، هیچ مستحبی نزد خداوند مانند انفاق نیست. خداوند می‌فرماید هرکس انفاق کند ثواب آن را چندین برابر می‌کند. خداوند متعال در قرآن می‌فرمایند مسلمانان از آنچه به دست آورده‌اید انفاق کنید؛ بنابراین از آنچه دوست دارید به فقرا کمک کنید و بدانید خداوند نیازی ندارد که شما به کسانی کمک کنید بلکه می‌خواهد برخی را امتحان کند.

اودر خطبه دوم گفت: دهم اردیبهشت سال ۶۱ آغاز عملیات بیت‌المقدس بود که این عملیات منجر به آزادی خرمشهر در سوم خرداد شد و به تمامی شهدای این عملیات درود می‌فرستیم.

از تمامی کسانی که امروز در میدان امام خمینی (ره) حاضر شدند و در مراسم شرکت کردند تشکر می‌کنم. از منظر قرآن قوم یهود و بنی اسرائیل خنگ‌ترین مخلوقات خداوند هستند، بر همین اساس انگلیس و آمریکا از یهودی‌ها به منظور جاسوسی استفاده می‌کنند.

خداوند به قوم بنی‌اسرائیل می‌فرمایند که نعمت‌های ما را به یاد بیاورید و می‌فرماید زمانی که ما قوم بنی اسرائیل را از دریا عبور دادیم به حضرت موسی گفتند برای ما بت بساز و حضرت موسی به قوم اسرائیل فرمود شما قوم جاهلی هستید. بر همین اساس این قوم به شدت نفهم و ترسو هستند و در جنگ‌های صدر اسلام نیز جرأت رویارویی با مسلمانان را نداشتند.

به گفته آیت الله طباطبایی نژاد بسیاری از قوم بنی اسرائیل کافر هستند و حضرت عیسی و حضرت داوود آن‌ها را لعنت کرده‌اند.

قرآن کریم به طوایف مختلف احترام می‌گذارد، اما درباره یهود و نصارا به پیامبر و امت اسلامی می‌فرماید آن‌ها از شما راضی نمی‌شوند و مسلمانان بدانید در عالم دشمنی مشرک‌تر از یهود برای اسلام نیست.

امام جمعه اصفهان می‌گوید در خصوص نفهمی‌های قوم بنی اسرائیل آیه‌های بسیاری وجود دارد. امیدواریم به عظمت قرآن ریشه این غده سرطانی کنده شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها