|

این‌ همه کشور، این‌ همه روش؛ مهاجرت با پارسی کانادا راحت است!

در هر کشوری بروید، نشانی از ایرانیان می‌بینید که در حال کار و زندگی‌اند. از دلایل این امر که بگذریم، خوشبختانه شرایط برای پذیرش ایرانیان در کشورهای مختلف، مهیاست. از کانادا و آمریکا و آلمان و پرتغال گرفته تا همین خلیج فارس خودمان مثل امارات و قطر و عمان. تمام این کشورها، انواع و اقسام روش‌ها را برای پذیرش مهاجرین ایرانی (چه متخصص و چه نیروهای ساده‌تر) آماده کرده‌اند.

اکنون که در حال خواندن این مطلب هستید، بیش از 4 و نیم میلیون ایرانی در خارج از کشور زندگی می‌کنند. (تقریباً به‌اندازه کل جمعیت استان فارس!)

در هر کشوری بروید، نشانی از ایرانیان می‌بینید که در حال کار و زندگی‌اند. از دلایل این امر که بگذریم، خوشبختانه شرایط برای پذیرش ایرانیان در کشورهای مختلف، مهیاست. از کانادا و آمریکا و آلمان و پرتغال گرفته تا همین خلیج فارس خودمان مثل امارات و قطر و عمان. تمام این کشورها، انواع و اقسام روش‌ها را برای پذیرش مهاجرین ایرانی (چه متخصص و چه نیروهای ساده‌تر) آماده کرده‌اند.

موسسه مهاجرتی پارسی کانادا با سابقه درخشان خود، به افرادی که به هر دلیلی قصد مهاجرت دارند، کمک می‌کند تا با آسان‌ترین، کم‌هزینه‌ترین و بهترین روش‌ها به مقصدهای مناسب و دلخواهشان مهاجرت کنند.

با برخی از روش‌های مهاجرت به این کشورها آشنا شویم و خدماتی که پارسی کانادا ارائه می‌دهد را بیشتر بشناسیم.

خودمان همه کارها را کنیم یا به مجموعه‌های معتبر بسپاریم؟

فرایندهای مهاجرت، مشخص و واضح‌اند. با سر زدن به وب‌سایت‌های اداره مهاجرت کشورها مثل کانادا، آلمان و استرالیا، همه چیز را پیدا می‌کنید. بااین‌حال، به دلایل زیرپیشنهاد می‌شود کارهایتان را به یک مجموعه مهاجرتی معتبر و دارای حسن سابقه بسپارید:

  1. راه‌های ساده‌تر، سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر را می‌شناسند

اگر از صفر شروع کنید، خودتان هم می‌توانید موفق شوید، بااین‌حال مجموعه‌های پر سابقه و دارای پرونده‌های موفق، راه‌های ساده‌تر و به‌قول‌معروف "فوت کوزه‌گری" را می‌شناسند. اگر هزینه‌ای که می‌کنید، باعث شود کارهایتان زودتر و بهتر و دقیق‌تر انجام شود، واقعاً ارزشش را دارد!

  1. از وکلای معتبر و مشاورین خبره بهره می‌برند!

مشاورین با تجربه کمک می‌کنند از همه چیز آگاه شوید، در مورد پرونده‌تان، ذهنتان شفاف‌تر باشد و بدانید دقیقاً باید چه کاری انجام دهید. آن‌ها به سؤالات و ابهامات شما پاسخ می‌دهند.

  1. خدمات متنوع و معتبری ارائه می‌دهند

درصورتی‌که با موسسه‌ای معتبر کار کنید، همواره از روند پرونده‌تان می‌توانید با خبر باشید و بدانید کجای مسیر قرار دارید. مؤسسات معتبر با شما در تماس‌اند تا خدماتشان را با هماهنگی کامل با شما ارائه دهند.

در یک کلام، این کار خیالتان را راحت می‌کند، چون می‌دانید کسانی که پیگیر مهاجرتتان هستند، هم به این کار مسلط‌اند و هم حسابی حواسشان جمع است تا چیزی از قلم نیفتد!

 

 

پارسی کانادا موسسه‌ای که پرونده‌های زیادی را به سرانجام رسانده!

آمارها و نتایج، در نهایت تعیین‌کننده این است که چه کسی در بازار رقابت بر صدر بنشیند و چه کسی از دور رقابت‌ها کنار برود. پرونده‌های موفق متعدد، نشان از هوشمندی و اعتبار بالای موسسه مهاجرتی پارسی کانادا دارد.

به جای اینکه خدمات مهاجرت به ده‌ها کشور را ارائه دهیم، چند کشور را انتخاب کرده‌ایم و به‌طور تخصصی افراد علاقه‌مند را به این کشورها می‌فرستیم تا کار، تحصیل و زندگی کنند.

چه کشورهایی؟

خدمات شرکت مهاجرتی پارسی کانادا در حال حاضر مختص کشورهای کانادا، آلمان، استرالیا، پرتغال، فرانسه، یونان، لیتوانی، لتونی، لیتویا، اتریش و حوزه خلیج‌فارس (شامل امارات، قطر و عمان) است.

چرا متقاضیان مهاجرت، به پارسی کانادا اعتماد می‌کنند؟

  • بهترین شرایط مهاجرتی را به شما پیشنهاد خواهیم داد و در تمامی این مسیر، همراهتان هستیم.

  • با توجه به تجربه بیش از یک دهه فعالیت، موسسه بین‌المللی پارسی کانادا (با بیش از 300 مشاور حرفه‌ای و آموزش‌دیده) تاکنون پرونده‌های موفق زیادی در انواع ویزاهای کشورهای مختلف داشته است.

  • کاریابی بین‌المللی دادگران حق و عدالت دارای مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایران است که بستری امن و قانونی است تا اطمینان داشته باشید به جای درستی آمده‌اید.

  • در تمامی مراحل انجام کار مهاجرت، دسترسی شما به اطلاعات و کارشناسان متخصص مجموعه امکان‌پذیر است.

  • تمام خدمات و نیازمندی‌های مربوط به اخذ ویزاهای گوناگون مربوط به حوزه‌هایی مثل پزشکی، مهندسی، مدیریت، کارآفرینی، فنی حرفه‌ای، کادر درمان و ... که از روند پیچیده‌تری برخوردار هستند، توسط تیم تخصصی پارسی کانادا در ایران و کشورهای دیگر مثل کانادا، با بالاترین کیفیت، به شما ارائه می‌شود.

چگونه با پارسی کانادا در تماس باشید؟

شماره تلفن‌های مجموعه پارسی کانادا:

021-91003558

021-91300007

آدرس وب‌سایت موسسه مهاجرتی پارسی کانادا (پر از مطالب خواندنی، راهنمای روش‌های مهاجرت و...)

www.parsicanada.com

آدرس شعبه‌های شرکت مهاجرتی پارسی کانادا:

تهران: شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج تقاطع توحید 3، پلاک ۴

اصفهان: خیابان آزادی، خیابان سعادت‌آباد، هولدینگ پارس پندار نهاد

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها