|

اسرائیل: از جنوب لبنان عقب نشینی نمی کنیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: اسرائیل از جنوب لبنان عقب‌نشنی نخواهد کرد و به حضور خود در منطقه امنیتی از جمله الشقیف ادامه خواهد داد.

اسرائیل: از جنوب لبنان عقب نشینی نمی کنیم

به گزارش گروه رسانه‌ای شرق،

یسرائیل کاتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: توافقی که دیروز با آمریکا و لبنان امضا شده است یک رویداد تاریخی و دستاورد سیاسی و امنیتی مهمی برای اسرائیل است.

کاتز افزود: توافق با آمریکا و لبنان می‌تواند وضعیت امنیتی در مرزهای شمالی را تغییر دهد.

وی ادعا کرد: اسرائیل از جنوب لبنان عقب‌نشنی نخواهد کرد و به حضور خود در منطقه امنیتی از جمله الشقیف ادامه خواهد داد. منطقه امنیتی از سکنه و زیر ساخت حزب الله خالی خواهد شد. پیش از خلع سلاح حزب الله در سراسر لبنان، هیچ گونه جابجایی یا عقب‌نشینی از سوی اسرائیل انجام نخواهد شد.

وی مدعی شد: ما برای خنثی‌سازی هرگونه تهدید علیه سربازانمان و ساکنان شهرک‌های شمالی آزادی عمل نظامی را حفظ خواهیم کرد.

منبع: مهر

برای اطلاع از آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال شرق در «بله» و «روبیکا» بپیوندید.