اسرائیل: از جنوب لبنان عقب نشینی نمی کنیم
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: اسرائیل از جنوب لبنان عقبنشنی نخواهد کرد و به حضور خود در منطقه امنیتی از جمله الشقیف ادامه خواهد داد.
به گزارش گروه رسانهای شرق،
یسرائیل کاتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: توافقی که دیروز با آمریکا و لبنان امضا شده است یک رویداد تاریخی و دستاورد سیاسی و امنیتی مهمی برای اسرائیل است.
کاتز افزود: توافق با آمریکا و لبنان میتواند وضعیت امنیتی در مرزهای شمالی را تغییر دهد.
وی ادعا کرد: اسرائیل از جنوب لبنان عقبنشنی نخواهد کرد و به حضور خود در منطقه امنیتی از جمله الشقیف ادامه خواهد داد. منطقه امنیتی از سکنه و زیر ساخت حزب الله خالی خواهد شد. پیش از خلع سلاح حزب الله در سراسر لبنان، هیچ گونه جابجایی یا عقبنشینی از سوی اسرائیل انجام نخواهد شد.
وی مدعی شد: ما برای خنثیسازی هرگونه تهدید علیه سربازانمان و ساکنان شهرکهای شمالی آزادی عمل نظامی را حفظ خواهیم کرد.