|

کشف بیش از ۱۰ تن موادمحترقه و مرگ ۱۰ نفر تاکنون

سخنگوی فراجا از کشف بیش از ۱۰ تن انواع مواد محترقه خطرناک در کشور خبر داد و گفت که شمار مواردی فوتی ناشی از حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری از ابتدای اسفند تا کنون ۶۷ درصد رشد داشته است.

 کشف بیش از ۱۰ تن موادمحترقه و مرگ ۱۰ نفر تاکنون

به گزارش شبکه شرق، سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به نزدیکی به ایام چهارشنبه‌سوری گفت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون شاهد افزایش ۲۴ درصدی مصدومان و ۶۷ درصدی جانباختگان حوادث ناشی از چهارشنبه‌سوری بودیم. به‌طوریکه در این مدت ۱۰ تن جان خود را از دست دادند و ۱۰ نفر از مصدومان نیز وضعیت جسمی بسیار بدی دارند.

وی با بیان اینکه۷۰ درصد مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری کمتر از ۱۸ سال سن دارند، اظهارکرد: نگرانی جدی برای جوانان و نوجوانان وجود دارد و از این رو تاکید می‌کنیم که خانواده‌ها حتما در این شب در کنار فرزندان خود بوده و بر رفتار آنان نظارت کنند.

سخنگوی فراجا با اشاره به حضور ‌و آماده‌باش پلیس در چهارشنبه‌سوری اظهارکرد:‌ همکاران من تا ساعات پایانی شب در کنار مردم بوده و با همکاری مردم نسبت به تامین نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌ها و ایجاد مزاحمت اقدام خواهند کرد. از مردم نیز می‌خواهیم که از انجام رفتارهای خطرناک پرهیز کنند. 

 

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها