|

مسمومیت بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز ۸ مدرسه دخترانه در اردبیل+ اسامی مدارس

دانش آموزان ۸ مدرسه دخترانه در مقاطع دبیرستان و راهنمایی امروز در اردبیل دچار مسمویت شدند.

مسمومیت بیش از ۱۰۰  دانش‌آموز ۸ مدرسه دخترانه در اردبیل+ اسامی مدارس

به گزارش شبکه شرق، دانش آموزان ۸ مدرسه دخترانه در مقاطع دبیرستان و راهنمایی امروز در اردبیل دچار مسمویت شدند.

سریال مسمویت‌های سریالی دانش‌آموزان مدارس دخترانه به استان اردبیل رسید و امروز دانش آموزان ۸ مدرسه در مقاطع راهنمایی و دبیرستان به علت مسمویت ناشی از استنشاق گاز در بیمارستان بستری شدند. مجموع تعداد دانش آموزان این مدارس که به علت مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند بیش از ۱۰۰ نفر است.

بنا به اطلاع «شبکه شرق» اسامی ۸ مدرسه دخترانه عبارت است از: «دین و دانش، طیبه، سما، عفاف، خلبان ذاکر، بهاران، معراج، شاهد ودادمان.»

مسمومیت دانش آموزان از مدرسه دخترانه بهاران آغاز شده است. از ساعت ۱۱ صبح امروز، دانش‌آموزان این مدرسه به علت سوزش چشم، سستی و استشمام بوی نامطبوع توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. در حال حاضر وضعیت اکثر این دانش آموزان بهبود یافته و بعضا از بیمارستان مرخص هم شده‌اند.»

دانش آموزان دختری که در اردبیل دچار مسمویت شدند به بیمارستان‎‌های «سبلان تامین اجتماعی»، «بوعلی» و «امام خمینی» منتقل شده‌اند.

 

همچنین پیش از این علی محمدیان اردی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به «تسنیم» گفته‌بود: «در این مدارس متاسفانه دانش‌آموزان بوی گاز یا مشابه آن را احساس کرده و با علایم مشکوک تنفسی به متولیان آموزشی شکایت خود را ارائه کرده‌اند.»

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها