|

پزشکیان از ندا سلیمی پرستار فداکار تشکر کرد

رئیس جمهور در پیامی از ندا سلیمی پرستار فداکاری که سه نوزاد را در تجاوز ائتلاف آمریکایی - صهیونی به یک بیمارستان در تهران نجات داد، تشکر کرد.

پزشکیان از ندا سلیمی پرستار فداکار تشکر کرد

به گزارش گروه رسانه‌ای شرق،

مسعود پزشکیان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس با بازنشر فیلم مربوط به نجات نوزادان توسط این پرستار فداکار نوشت: آنچه در تصاویر برخی دوربین‌های مدار بسته ثبت می‌شود تنها گوشه ناچیزی از جانفشانی‌ها و فداکاری‌های فرزندان عزیز ایران است.

وی افزود: دختر عزیزم ندا سلیمی از شما و همه آنان که جانانه پای کار ایران ایستاده‌اند تشکر می‌کنم.

 

منبع: مهر

برای اطلاع از آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال شرق در «بله» و «روبیکا» بپیوندید.

 
  • گزارش «شرق» از رونق خرید و فروش مقاله و مدارک «ضمن خدمت» در سایه اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان
  • بررسی وضعیت صنعت پلاسما به عنوان حلقه راهبردی امنیت سلامت کشور