|

مسافران برای رزرو تور کیش عجله نکنند؛ آب‌وهوای جزیره بدتر می‌شود؟

مسافران برای رزرو تور کیش عجله نکنند؛ آب‌وهوای جزیره بدتر می‌شود؟

رزرو تور کیش برای مسافران در این روزها چندان بدون چالش نبوده است. پس از سفر هزاران نفر به جزیره، این روزها شرایط جوی کیش برای سفر مساعد نبوده است. تا جایی که سازمان هواشناسی این شهر به مسافران هشدار داده بود که تا اطلاع ثانوی راهی سفر دریایی به سمت جزیره نشوند. در حال حاضر با اعلام رئیس سازمان هواشناسی کیش، شرایط آب‌هوایی این شهر بهتر شده است و به نظر می‌رسد تا 2 الی 3 روز خبری از باد و باران شدید نباشد. البته ممکن است شرایط از نظر آب‌وهوایی دوباره برای مسافران نامساعد شود. هرچند که قیمت تور کیش هتل 5 ستاره هم نسبت به اوایل تعطیلات کاهش پیدا کرده است.

کاهش قیمت تور کیش در شرایط جوی نامساعد

درست با پایان تعطیلات نوروز 1403 قیمت تور کیش مانند سایر مقاصد کاهش پیدا کرده است. در این شرایط سفر به جزیره برای بسیاری از مسافران آسان‌تر می‌گردد. اما مسئله‌ی اصلی که باعث دست نگه داشتن این دسته از گردشگران می‌شود، شرایط آب‌وهوایی نامعلوم جزیره است. به نظر می‌رسد فروردین زمان مناسبی برای سفر مردم به شهر کیش نباشد. اما در این صورت چه زمانی را باید برای خرید پکیج‌های مسافرتی این مقصد انتخاب کنیم؟

تابستان 1403 زمان مناسبی برای سفر به کیش است؟

اگر قصد سفر به کیش در شرایط مناسب آب‌وهوایی هستید، نباید تابستان را برای سفر به این شهر انتخاب کنید. دمای جزیره در تابستان به شدت افزایش یافته و نمی‌توانید به راحتی در شهر تفریح کنید. هرچند که با افزایش دما، آب‌های خلیج فارس نیز گرم‌تر شده و برای شنا زمان مناسبی به نظر می‌رسد. با این حال امکان پیدا کردن زمان مناسب برای شنا و تفریح در شهر باز هم وجود دارد. حتی می‌توانید با رزرو تور کیش در زمان درست هزینه‌های سفرتان را هم تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

اردیبهشت و خرداد؛ ماه‌های ایده آل برای سفر به کیش

علاوه‌بر اینکه در این دو ماه دمای هوا مناسب است، خبری از باد و باران‌های شدید هم در جزیره نیست. به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت‌تری این ماه‌ها را برای سفر به کیش در نظر بگیرید. البته رزرو تور کیش در این ماه‌ها مزایای دیگری هم دارد. به طور مثال می‌توان به هزینه‌ی پایین اقامت و پرواز در این ایام اشاره کرد. در اردیبهشت و خرداد به دلیل پایان یافتن نوروز و نزدیک شدن به ایام امتحانات محصلان، تقاضای سفر کاهش می‌یابد. به طبع با کاهش تقاضا، هتل‌ها و ایرلاین‌ها تخفیفات ویژه را به مسافران ارائه می‌دهند و به دنبال آن هزینه‌های رزرو تور نیز پایین‌تر می‌آید.

برای ارزان بودن تور به فکر سفر در تعطیلات نباشید!

قیمت تور کیش حتی در تعطیلات اردیبهشت و خرداد نیز نسبت به سایر ایام سال افزایش می‌یابد. پس اگر قصد رزرو تور کیش با قیمت ارزان را دارید، به شما پیشنهاد سفر نکردن به این شهر در تعطیلات مختلف است.

زمستان؛ بهترین زمان ممکن برای رزرو تور کیش 1403

به طبع شرایط آب‌وهوایی جزیره در زمستان بهتر از سایر ایام سال است. در این فصل دمای هوا کاهش یافته و می‌توانید بدون نگرانی در شهر به گشت و گذار بپردازید. برای همین اگر قصد سفر به کیش در بهترین شرایط ممکن را دارید، این سه ماه از سال را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته در این فصل قیمت تور کیش افزایش می‌یابد. اما نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا برای رزرو تور کیش زمستان هم راه سفر ارزان وجود دارد. فقط کافیست راه‌های زیر را برای سفرتان امتحان کنید.

کدام پکیج‌های مسافرتی کیش اقتصادی در می‌آید؟

بهتر است حواس‌تان به مدت اقامت در کیش باشد. برای تفریح در جزیره با هزینه‌ی کم‌تر، رزرو تور کیش 3 شب و 4 روز کافی است. در واقع با خرید پکیج‌های مسافرتی طولانی‌تر به مقصد این شهر فقط هزینه‌های خود را بی دلیل افزایش داده‌اید. پیشنهاد می‌کنیم به دلیل کوتاه بودن تورهای 2 شبه، این پکیج‌ها را هم برای سفرتان انتخاب نکنید..

تورهای اقساطی؛ کمکی برای کاهش خرج و مخارج سفر

با رزرو تور کیش اقساطی، مقدار زیادی از پول شما باقی می‌ماند. به‌این‌ترتیب می‌توانید در کیش بیشتر از قبل به گشت و گذار بپردازید. پس رزرو تورهای اقساطی در زمستان یا نیمه دوم بهار می‌تواند کمک زیادی به کاهش هزینه‌های شما کند. البته باید در نظر داشته باشید که نباید این نوع پکیج‌ها را از هر جایی خریداری کنید. برخی از افراد با ارائه این پکیج‌ها و دریافت پول قبل از زمان سفرتان، اقدام به کلاه‌برداری می‌کنند. پس به همین دلیل بایستی پکیج مسافرتی اقساطی کیش را از سایت‌های معتبر خریداری کنید.

لحظه آخر سایت مناسب برای رزرو تور اقساطی کیش

شما می‌توانید تور کیش را با قیمت مناسب از سایت لحظه آخر خریداری کنید. در این سایت امکان خرید تور لحظه آخری کیش، با تخفیفات ویژه و به صورت نقد و اقساط وجود دارد. برای رزرو تور کافیست، درخواست خرید را در سایت به ثبت برسانید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها