|

چه ازدواج هایی به طلاق ختم می شوند؟ + دلایل مربوطه

هریک از این موارد علی رغم ساده جلوه کردن پتانسل در هم کوبیدن یک زندگی چندین ساله را نیز دارد، چه رسد به ازدواج های نوپای آسیب پذیر که برای پرورش نهال زندگی زناشویی خود به مراقبت دوچندان نیاز دارند. بنابراین ضروریست برای حفظ رابطه ای که با ذوق و هیجان آغاز کرده اید تمام این موارد را رعایت کرده و با اطمینان قدم بردارید.

چه ازدواج هایی به طلاق ختم می شوند؟ + دلایل مربوطه

 

اگر بخواهیم رو راست باشیم تمام ازدواج هایی که در نهایت به طلاق ختم شده اند از همان ابتدا نشانه ها و جرقه های اختلاف در آن قابل مشاهده بوده و عدم سازش عمقی غیرقابل انکار بوده است. در این نوع ازدواج ها مشکلات ریشه ای بوده و هرکسی توان مقابله و حل آن را ندارد و حل و فصل آن،  جلسات مشاوره و مدارا نمودن از هر دو طرف را میطلبد. برای آشنا شدن با ازدواج هایی که به طلاق ختم می شوند و علل اصلی بروز سیل تنش ها در زندگی مشترک تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

دلایل طلاق در ازدواج

اصولا دلایل بنیادین طلاق از همان روزهای ابتدایی خود را بروز میدهد و وظیفه ی هر زوجی حل ریشه ای آن می باشد تا به مرور این اختلاف ها در شیرینی رابطه شاخ و برگ ندواند. توجه به یک سری از اقدامات میتواند برای هر زوجی مفید واقع شود:

  • توجه به معیارهای اصلی و اولویت های طرف مقابل و سنجش آن با توانایی های خود
  • جدی گرفتن دلایل رابطه های ناموفق قبلی هریک از زوجین
  • مهم شمردن اختلافات موجود بین خانواده های طرفین و یافتن راه حل برای آن
  • حصول اطمینان از عدم انتخاب اجباری هریک از زوجین
  • توجه به اختلاف سنی و حل موضوع آن در جلسات مشاوره
  • بستن راه دخالت برای اطرافیان سر مسائل ساده و یا حیاتی

هریک از این موارد علی رغم ساده جلوه کردن پتانسل در هم کوبیدن یک زندگی چندین ساله را نیز دارد، چه رسد به ازدواج های نوپای آسیب پذیر که برای پرورش نهال زندگی زناشویی خود به مراقبت دوچندان نیاز دارند. بنابراین ضروریست برای حفظ رابطه ای که با ذوق و هیجان آغاز کرده اید تمام این موارد را رعایت کرده و با اطمینان قدم بردارید.

مشکلاتی که در طلاق پیش می آید

خواه ناخواه شماری از ازدواج ها به طلاق ختم می شوند و در این مسیر احساسات هریک از طرفین علی الخصوص خانم ها بسیار آسیب پذیر شده و به یک راهنما و مشاوره جهت دفاع از حقوق قانونی خود نیاز دارند. بهترین وکیل زن تهران در این باره می تواند کمک شایانی داشته و هم از لحاظ قانونی و هم از لحاظ روحی پشتیبانی مفیدی ارائه دهد، ما با بررسی افرادی که در این مسیر بوده اند دریافتیم حضور وکلای مجرب و کارکشته در دفاع از حقوق موکل و حتی حل مشکل طلاق تاثیر شایانی داشته است و چه بسا وکلایی که زمینه برطرف شدن کینه و کدورت ها را نیز فراهم کرده اند که این بستگی به صداقت و دلسوزی وکیل متنخب شما دارد. در این بین یک سری مشکلات نیز ممکن است پس از طلاق به وجود آید که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عذاب وجدان و احساس گناه در صورت ضایع کردن حق طرف مقابل
  • ترس از آینده و عدم اطمینان از موفقیت در هدف های زندگی
  • عادت نداشتن به تنهایی و زندگی تنهایی
  • کنار نیامدن با خانواده و رویارویی با مشکلات جدید
  • دیدگاه عامیانه و آزادهنده اطرافیان
  • افزایش دخالت از سمت اطرافیان و عدم اعتمادبه درستی تصمیمات وی
  • ضایع شدن حق و حقوق شخص در مسیر طلاق

دلایل به وجود آمدن طلاق

ضایع شدن حق و حقوق در جریان طلاق

 جو نا آرام و پر تنش دادگاه ها و مراجع قضایی همیشه برای افراد دشوار بوده است. اصولا افرادی که تاکنون با این دست از مکان ها سروکار نداشته اند، در جریان طلاق بیش از هر مسئله ای رفت و آمد در این مراجع آن ها را آزار داده حتی گاها شاهد آن بوده ایم که برای فرار از جو پر تنش دادگاه بعضی از جلسات را شرکت نکرده و زمینه ی ضایع شدن حق و حقوق خود را فراهم کرده است.

پیشنها ما این است که برای بازپس گیری حقوق خود ضمن حفظ آرامش روحی از بهترین وکیل تهران کمک بگیرید. این وکلا با تخصصی که دارند و تبحری که طی سالیان فعالیت در وکالت کسب کرده اند میتوانند به نیابت از طرف شما در تمامی جلسات دادگاه شرکت کرده و با راه های کاملا قانونی و با تسلط بر مقررات از جزء به جزء حق و حقوق شما دفاع کرده و با بهره مندی از تجارب خود، زمینه موفقیت پرونده شما را فراهم کنند. از طرفی شما از جو سنگین آن محیط دور بوده و ضمن حفظ آرامش خود، از حق خود نیز دفاع کرده اید.

ازدواج هایی که به طلاق ختم می شود

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم اکثر ازدواج های ناموفق از همان روزهای ابتدایی نشانه های جدایی و عدم سازش را به همراه دارد و توجه نمودن به این نشانه ها و برطرف نمودن آن برای زندگی زوجین خالی از لطف نخواهد بود! این مشکلات به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود که به دلایل و شرح آنها میپردازیم.

  1. مشکلاتی که از اول وجود داشته و از همان ابتدا گریبان رابطه را میگیرد
  2. مشکلاتی که به مرور زمان پیدا و شروع به رشد در زندگی زناشویی می کند

هرکدام از این موارد دارای زیرشاخه های فراوانی می باشد که سرنوشت تلخ یک ازدواج را رقم میزنند. هرچند 80 درصد مواقع زوجین با کمک یک سری از جلسات مشاوره می توانند مشکلات خود را بیان نموده و راه حلی منطقی برای آن بیابند. رشد ذهنی و بلوغ فکری نیز خیلی در این مسیر می تواند کمک کننده باشد هرچند درصدی از مشکلات نیز شامل مسئله ی روابط جنسی می باشد که مربوط به تمایلات خاص و یا عدم تمایل به برقراری رابطه جنسی می باشد و برطرف نمودن آن اهتمام بیشتری میطلبد ولی هیچ مشکلی گره کور محسوب نشده و طرفین میتوانند با اندکی درک متقابل آن را حل کرده و سد موجود را پشت سر بگذارند.

ازدواج هایی که به طلاق ختم می شوند

کلام غایی 

در این مقاله به طور مفید و مختصر تلاش کردیم شما را با شماری از دلایل شکست در ازدواج ها آشنا کرده و پاسخی مفید برای سوال چه ازدواج هایی به طلاق ختم می شوند؟ ارائه دهیم و لیستی جامع ازمشکلات زندگی های ناموفق را شرح دهیم و به بهترین وکیل های مجربی که مورد بررسی و تحقیق واقع شده اند اشاره کنیم. از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه بودید کمال تشکر را داریم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها