|

روغن‌های پرفروش ایرانی در سال 1401

در سال 1401 برخی از برندهای روغن موتور به نسبت سایرین، با تقاضای بیشتری روبرو شده‌اند که سهم بزرگ‌تری از بازار را نصیب خود کرده‌اند.

روغن‌های پرفروش ایرانی در سال 1401

در سال 1401 برخی از برندهای روغن موتور به نسبت سایرین، با تقاضای بیشتری روبرو شده‌اند که سهم بزرگ‌تری از بازار را نصیب خود کرده‌اند. در این مطلب برندهای پرفروش سال 1401 را با هم بررسی می‌کنیم و به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. در واقع هم‌زمان با روند رو به رشد تعداد شرکت‌های خودروسازی در ایران و جهان، فروش انواع روغن موتور که محبوبیت و شناخت بیشتری در میان کاربران داشته است نیز افزایش یافته است و هر کدام از آن‌ها با ارائه انواع مختلف کارایی، سعی دارند خریداران بیشتری جذب کنند و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

برندهای پرفروش روانکار صنعتی در سال 1401

1

در سال 1401 برخی از برندهای تولید کننده روغن صنعتی، مانند ایرانول، بهران و پارس در بازار روانکارها طرفداران بیشتری داشتند و هر کدام از آن‌ها رکورد فروش بالایی را به دست آوردند. برای دیدن اطلاعات مربوط به روغن ایرانول، بهران، پارس سه برند برتر در سال 1401 به لینک مورد نظر مراجعه کنید.

 در ادامه به معرفی این سه برند می‌پردازیم:

 

شرکت نفت ایرانول

ایرانول یکی از شرکت‌های تولیدکننده و پیشرو در زمینه طراحی و عرضه انواع روان کننده در ایران است که در بسیاری از شرکت‌های تولیدی مانند خودروسازی، هواپیما و کشتی‌سازی و همچنین کاربردهای صنعتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این شرکت انواع روغن موتور را برای روانکاری قطعات در موتورهای دو زمانه، چهار زمانه، خودروهای بنزینی و همچنین دیزلی طراحی و تولید می‌کند. محصولات شرکت ایرانول شامل مایعات برای روانکاری انواع گیربکس خودکار و دستی، روغن زنجیر و روغن ترمز، واکس، ضد یخ، مایعات سیستم‌های هیدرولیک است.

ده مورد از برندهای خارجی معروف روغن در سال 2022 را می‌توانید مشاهده کنید.

فروش بالای محصولات ایرانول

در سال 1401 محصولات شرکت ایرانول نیز در دسته برندهای پرفروش قرار داشته‌اند؛ نرخ فروش ثبت شده برای روغن صنعتی با رقم ۵۲۵,۸۷۰,۱۷۸ هم اثباتی برای این ادعا است. این عدد برای روغن موتورهای بنزینی ایرانول ۳۵۸,۸۷۱,۸۲۶ و برای روغن موتورهای دیزلی ۳۳۴,۹۳۰,۰۹۵ است. اعدادی که ذکر شده‌اند، رقم‌های فروش روانکارها در داخل ایران را نشان می‌دهند. این محصولات در بخش صادرات نیز همواره پیشرو بوده‌اند.

نمونه پرفروش ایرانول

از دسته‌های پرفروش روغن ایرانول، می‌توان به روغن‌های توربین آن اشاره کرد؛ مانند روغن توربین ایرانول HBX 68 که به دلیل کیفیت بسیار عالی که دارد، همواره با استقبال کاربران روبرو می‌شود. این محصول در سیکل‌های نیروگاه‌های برق قابل استفاده است.

شرکت بهران

بهران یکی از بهترین شرکت‌های تولیدی روغن صنعتی در بازار ایران است. این تولیدکننده روغن موتور به خاطر ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصولاتش، اولین انتخاب بسیاری از خریداران برای نگهداری صحیح موتور خودرو است.

روغن موتور بهران دارای را می‌توان در تمام طول سال (هر چهار فصل) و بدون در نظر گرفتن تغییرات آب و هوایی استفاده کرد. همچنین این روغن‌ها به خاطر محدوده وسیع درجه ویسکوزیته، عملکرد مناسبی در هوای خیلی گرم و خیلی سرد دارند. یکی از خصوصیت‌های منحصربه‌فرد این روغن‌ها این است که نیاز نیست به طور مکرر تعویض شوند.

این روغن‌ها با الاستومرها سازگارند و سلامت قطعات سیستم را تضمین می‌کنند. در عین حال از نشت روغن جلوگیری می‌کنند. با استفاده از روغن موتورهای بهران می‌توانید از تشکیل رسوبات مضر و آلوده در موتور خودرو جلوگیری کنید. این روغن‌ها همچنین قدرت پاک‌کنندگی و پاک‌سازی موتور، بهبود عملکرد موتور و در نتیجه افزایش عمر موتور را دارند.

روغن‌کاری سریع در زمان راه‌اندازی در هوای سرد، فرسایش موتور در هنگام استارت و گرم شدن بیش از حد را به تعویق می‌اندازد.

قدرت بالای روانکاری و پوشش‌دهی مناسب قطعات موتور از دیگر خصوصیات روغن موتورهای بهران است که باعث کاهش مصرف سوخت و در نتیجه افزایش سلامت موتور می‌شود. روغن‌های بهران برای خودروهای دوگانه‌سوز، دیزلی و بنزینی مناسب هستند.

فروش بالای محصولات بهران

گفته شد که در سال 1401، روغن‌های صنعتی بهران با نرخ بالایی از فروش روبرو بودند؛ مثلا، عدد ثبت شده برای فروش روغن صنعتی به طور کلی، ۲۹,۹۹۲,۲۱۷ است. این عدد برای روغن موتور بنزینی ۷۷,۹۴۰,۶۵۳ و برای روغن موتور دیزلی ۱۰۸,۰۵۱,۲۸۸ به چشم می‌خورد. لازم به ذکر است که این اعداد مربوط به تعدا فروش داخلی بوده است. این محصولات در صادرات نیز سهم قابل توجهی داشته‌اند.

چند نمونه از محصولات پرفروش بهران

  • روغن هیدرولیک بهران آذرخش ویژه 10 که از موارد پر فروش شرکت بهران است و هر سال رقم بالایی از فروش را برای خود ثبت می‌کند. این روغن در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی از قطعات به خوبی محافظت می‌کند و به همین دلیل جز محصولات پرطرفدار است.
  • روغن صنعتی بهران هیدرولیک H 32: این محصول نیز در دسته روغن‌های پرفروش بهران است و در کنترل سایش و تخریب قطعات سیستم به خوبی عمل می‌کند. دلیل پرفروش بودن این محصول نیز  کیفیت بالای ترکیبات آن است.

شرکت نفت و گاز پارس

2

امروزه فرآورده‌های نفتی از نیازهای اساسی زندگی بشر است، زیرا مردم به ماشین‌آلات و سیستم‌های سالمی نیاز دارند که با استفاده از آن‌ها امور روزمره را مدیریت کنند و این سلامت قطعات مستلزم استفاده از روانکارهای مناسب است. در واقع استفاده بهینه از این دستگاه‌ها نیاز به روان کننده‌های مرغوب و محصولات مشابه دارد که باعث بهبود عملکرد و افزایش طول عمر آن‌ها شود.

برند روغن پارس یکی از برندهای پرفروش ایرانی 1401 است که می‌توانید با خیال راحت روانکارهای آن را تهیه کنید.

محصول پرفروش شرکت پارس

  • روغن‌های توربین پارس: مانند توربین 46 و توربین 68 که با مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید می‌شوند و در توربین‌های آب، بخار و گاز قابل استفاده هستند. این روغن‌ها جز محصولات پرفروش شرکت پارس در سال 1401 بوده‌اند.

این سه برند معروف و پرفروش، از سودآورترین و پرفروش‌ترین برندهای ایران در سال 1401 هستند که سهم بزرگی از بازار مصرف را به خود اختصاص داده‌اند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها