|

بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی در سال 2022

علم تصفیه آب روز به روز در حال پیشرفت است و هرسال دستگاه های تصفیه آب با امکانات و تکنولوژی بهتری وارد بازار می گردند.دستگاه های تصفیه آب تایوانی امروزه در ایران و در دنیا بسیار محبوبند و از نظر کیفیت و کارایی در بالاترین سطح خود قرار دارند

بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی در سال 2022

به طور کلی دستگاه های تصفیه آب تولید شده در کشور تایوان از کیفیت خوبی برخوردار می باشند.همچنین این دستگاه ها از قطعات تصفیه آب بسیار مرغوب در محصولات خو استفاده می کنند. علم تصفیه آب روز به روز در حال پیشرفت است و هرسال دستگاه های تصفیه آب با امکانات و تکنولوژی بهتری وارد بازار می گردند.دستگاه های تصفیه آب تایوانی امروزه در ایران و در دنیا بسیار محبوبند و از نظر کیفیت و کارایی در بالاترین سطح خود قرار دارند همانطور که می دانید با کمک دستگاه های تصفیه آب می توان آب سالم و بهداشتی در اختیار داشت تا از بروز بیماریها جلوگیری کرد. در این مطلب به معرفی بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب تایوانی می پردازیم.

 

برند های  معتبر دستگاه تصفیه آب تایوانی

سه شرکت سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو از بهترین برند دستگاه تصفیه آب هستند که در کل دنیا و ایران بسیار پر فروش و مطرحند. این سه برند مدل های مختلفی از آب تصفیه کن های خانگی را عرضه کردن که در ادامه بهترین های آن ها را معرفی می کنیم.

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی سافت واتر SOFT WATER_RO_ORP

دستگاه تصفیه آب قلیایی سافت واتر بهترین در نوع خود می باشد. این دستگاه ساخت تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد و دارای تاییدیه ها و گواهینامه های جهانی از جمله FDA, NSF, CE و QW   نیز هست. دستگاه قلیایی سافت واتر با استفاده از فیلتر قلیایی کننده آب، از میزان اسید آن می کاهد و PH  آن را افزایش می دهد. آب قلیایی بسیار مفید برای بدن است و خواص آنتی اکسیدانی دارد و برای دستگاه گوارش بسیار مناسب است.

تصفیه آب 8 فیلتر اسمز معکوس قلیایی انرژی زا CCK_RO+ORP+ENERGY

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس قلیایی انرژی زا برند سی سی کا جدید ترین و کامل ترین دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد. این مدل دستگاه ساخت تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد و دارای 8 فیلتر است. فیلتر قلیایی آن آبی با کیفیت که خواص آنتی اکسیدانی دارد در اختیار شما قرار می دهد و فیلتر هشتم آن که 3 کاره است با شکستن ساختار مولکولی آب، سطح اکسیژن آن را افزایش می دهد، آب را انرژی زا می کند و بسیار برای پوست و مو و بدن مفید است. 

دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی یووی آکوا پرو مدل RO8_UV_ORP_S

این مدل از دستگاه آکوا پرو دارای 8 فیلتر و مرحله می باشد که در نوع خود از بهترین سیستم های تصفیه آب خانگی محسوب می شود. این دستگاه از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کند و تمامی استاندارد های جهانی از جمله FDA, NSF, CE و QW  را به دست آورده است. تصفیه آب خانگی آکوا ساخت تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد. این دستگاه دارای فیلتر قلیایی و فیلتر فرا بنفش است که جزو کامل ترین دستگاه ها محسوب می شود.

برند های  معتبر دستگاه تصفیه آب تایوانی

 

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از نمایندگی

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات و عرضه دستگاه های تصفیه آب در ایران می باشد که با یک سال گارانتی طلایی و خدمات مادام العمر شرکت جهت تامین قطعات ، سرویس و تعویض فیلتر های تصفیه آب برای مشتریان خود ارائه خواهد کرد.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از نمایندگی

"شرکت تصفیه آب راد گستر نوین وارد کننده و مرکز پخش بهترین مارک های تصفیه آب های خانگی و اداری تایوانی آکوا AQUA و سافت واتر SOFT WATER و آکواپرو AQUA PRO و سی سی کا CCK دستگاه تصفیه هوا در ایران، با توجه به نیاز منطقه ای و نوع آلودگی های آب ایران، اقدام به عرضه دستگاه هایی نموده است که جهت رفع مشکلات بومی آب، بهینه می باشند. این دستگاه ها با توجه به نوع سیستم حرفه ای خود، دارای عملکرد و کارآیی فوق العاده ای بوده و از پیشرفته ترین کارخانه ها و بهترین آب تصفیه کن خانگی و بهترین دستگاه تصفیه هوا موجود در ایران می باشند."

برای اعتماد بیشتر مشتریان گرامی پرداخت و تسویه حساب پس از ارسال و نصب رایگان و تحویل فاکتور و کارت گارانتی و تست آب تصفیه شده با شیر مصرفی خانگی با استفاده از دستگاه تست تشخیص خلوص آب توسط کارشناس نصب شرکت رادگسترنوین می باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها