|

موفقیت محصول دانش بنیان در ارائه نرم افزار هوشمند خبر

موفقیت محصول دانش بنیان در ارائه نرم افزار هوشمند خبر

پورتال هوشمند تحلیل داده های خبری داتیس ، نام محصول نرم افزاری جدید و نوآورانه از شرکت آرادپرداز است که با هدف تسهیل فرآیند پایش اخبار و اطلاعات برای روابط عمومی سازمان‌ها ، شرکت ها و رسانه‌های خبری ارائه شده است. این نرم افزار که توسط تیمی از متخصصان ایرانی در زمینه هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات توسعه یافته است، قادر به جمع آوری، تجزیه و تحلیل داده های خبری در فضای مجازی می باشد.

حسین صادقی مدیر توسعه نرم‌افزار شرکت آرادپرداز با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی در شرکت ها و سازمان ها اشاره کرد: روش‌های سنتی روابط عمومی دیگر قادر به پاسخگویی نیازهای پویای دنیای امروز نیستند و سازمان‌ها و شرکت ها به منظور حفظ و ارتقای جایگاه خود در بازار رقابتی، نیازمند استفاده از رویکردهای نوین و خلاقانه در حوزه رسانه و فضای مجازی هستند.

وی افزود: شرکت آرادپرداز، به عنوان پیشگام در طراحی و توسعه نرم‌افزار های اتوماسیون اداری کشور، با تولید محصولی نوآورانه بر مبنای هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده ها در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های خبری، گامی نوین در جهت ارتقای روابط عمومی سازمان ها برداشته است.

پورتال هوشمند خبر داتیس ، اولین نرم افزار مبتنی بر هوش رسانه‌ای ایران است که با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته به روابط عمومی‌ها کمک می‌کند تا به طور مداوم اخبار و اطلاعات مرتبط با سازمان خود را در رسانه‌های آنلاین و فضای مجازی رصد و پایش کنند ، این سامانه با ارائه گزارش‌های تحلیلی در قالب بولتن های خبری ، درک عمیق‌تری از افکار عمومی همچنین لحن و تمایلات رسانه‌ها نسبت به آن سازمان ارائه می کند.

عضو هیئت مدیره شرکت آرادپرداز خاطر نشان کرد؛ با استفاده از این پلتفرم هوشمند ، مدیران روابط عمومی ، خبرنگاران و پژوهشگران می‌توانند از داده‌های جامع و دقیق مورد نظرشان در فضای مجازی به درستی بهره‌برداری کرده و در کمترین زمان ممکن تصمیمات هوشمندانه‌تری را اتخاذ کنند.

در ادامه این گزارش ، محبوبه بهادرپور مدیر عامل شرکت آرادپرداز، هدف از تولید این نرم افزار دانش بنیان را تسریع در رصد به‌موقع رویدادها و صرفه‌جویی در هزینه و زمان برای رصد و پایش انباشته‌ی عظیم اخبار و داده های روز در روابط عمومی ها و مجموعه های رسانه‌ای و پژوهشی بیان کرد.

بهادرپور با اشاره به معماری نوآورانه پورتال هوشمند داتیس، کلید برتری این نرم افزار را در پایش دقیق و جامع اخبار دانست و افزود: هسته اصلی این سامانه از الگوریتم‌ های پیشرفته هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده می‌کند. این الگوریتم‌ها سرعت و دقت نرم افزار را به طور قابل توجهی افزایش می دهد تا به طور خودکار اخبار و داده های مرتبط با سازمان را از منابع مختلف جمع‌آوری و طبقه بندی کند.

مدیر عامل آرادپرداز همچنین اضافه کرد؛ انتظار می‌رود که این نرم افزار در حوزه داده کاوی نقش پررنگ‌تری را در سال های آینده ایفا کند و بتوانیم با این محصول نوآورانه شاهد تحول و تعالی روابط عمومی سازمان ها در بخش رسانه و اطلاع رسانی باشیم.

حسین صادقی فعال حوزه فناوری و رسانه های آنلاین، ضمن اشاره به آینده هوش مصنوعی در بخش رسانه خاطر نشان شد؛ با استفاده از این سامانه هوشمند داده کاوی ، رسانه‌ها قادر خواهند بود تا اخبار و رویدادهای مناسب مخاطبانشان را با دقت و سرعت بیشتری شناسایی و منتشر کنند.

وی همچنین به برنامه‌های این شرکت برای توسعه و ارتقای سایر محصولات نرم افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی اشاره کرد و افزود؛ این شرکت در نظر دارد ، به طور مداوم بر توسعه مجموعه نرم افزارهای هوشمند خود بیفزاید و آنها را به ابزاری قدرتمند برای روابط عمومی سازمان ها و فعالان حوزه رسانه تبدیل کند.

عرضه پورتال هوشمند خبر داتیس در بازارهای بین المللی، گامی مهم در جهت جهانی شدن این محصول فناورانه و معرفی توانمندی های ایران در حوزه هوش مصنوعی خواهد بود.

انتهای خبر./

 

 

نظرسنجی

اگر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کنید، به کدام یک از گزینه‌های تایید شده رای خواهید داد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها